Начало Избрани Льоклер: Управлението на гумите ще бъде от ключово значение

Льоклер: Управлението на гумите ще бъде от ключово значение

1801
0
Шарл Льоклер, Ферари
Шарл Льоклер, снимка Ферари

Днешният ден изглеждаше много силен за отбора на Ферари. Двата автомобила на Скудерията финишираха в челната тройка и в двете свободни тренировки. Льоклер даде най-добро време в първата сесия. Монегаскът записа обиколка за 1:33.930 мин. и изпревари с десета Макс Верстапен.

В по-късната тренировъчна сесия Сайнц и Льоклер окупираха първите две позиции в класирането. Дуото на Ферари имаше аванс от половин секунда пред Верстапен.

Колкото и обещаваща да изглежда тази доминация, пилотите на Скудерията са наясно, че Ред Бул отново има леко предимство, когато става въпрос за състезателно темпо. То се дължи на по-доброто пазене на гумите на Пирели.

Към края на FP2 Льоклер видимо се бореше с деградацията на гумите медиум след само 11 обиколки, докато Верстапен се движеше с по-добра скорост.

„Днешните сесии минаха доста добре. Скоростта ни в една обиколка беше доста добра. Сега ще се съсредоточим върху състезателното ни темпо.“

„Управлението на гумите ще бъде от ключово значение. Температурите  този уикенд са много високи. Убеден съм, че до неделя ще бъдем готови, тъй като знаем къде трябва да се подобрим.“

Льоклер настоя, че Ферари има достатъчно скорост, за да се бори за победата в неделя. Сайнц също имаше подобно мнение за остатъка от уикенда на Пол Рикар.

„Денят беше положителен. Актуализациите изглежда работят добре. Автомобилът беше силен, особено в летящите обиколки. Дългите серии бяха малко по-трудни заради грейнинга“, призна той.

Със сигурност днешните високи температури бяха важен фактор, който трябва да вземем предвид. Ще трябва да разгледаме внимателно как да опазим гумите възможно най-добре.“

Съотборникът на Льоклер Карлос Сайнц няма шанс да вземе полпозишъна в утрешната квалификация. Испанецът получи  наказание от десет места назад на стартовата решетка за смяна на електронния блок за управление след пожара в автомобила му на Ред Бул Ринг.

Като се има предвид, че ще получа наказание в неделя, сега трябва да се съсредоточим върху подготовката на автомобила за състезанието. Има какво да се подобри, затова ще продължим да работим!“

Сайнц намекна, че може да се наложи Ферари да смени още части от неговия двигател, което ще го изпрати в дъното на колоната.

„Ще видим, сподели Сайнц.

Искам да кажа, че вече съм 10 места назад. Така че можете да очаквате какво ще последва оттук нататък.“