Начало Formula 1 News Льоклер завърши 2-ия ден в Барселона с най-добро време

Льоклер завърши 2-ия ден в Барселона с най-добро време

2855
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер, снимка: Джордже Пецу

Шарл Льоклер с Ферари постигна най-добро време във втория ден от тестовете на отборите от Формула 1 на пистата Каталуня край Барселона. Новият пилот на Скудерията се доближи до върховия резултат на Себастиан Фетел от първия ден. Вчера съотборникът му записа 1:18.161 мин.

На пистата днес отново няма да видим екипът на Уилямс, който обяви официално, че пропуска и втория ден заради довършителни дейности по новата кола.

Днес роденият в Монако състезател записа 1:18.247 мин също с гумите С3 с жълт кант, които са средни по твърдост. Той навъртя 157 обиколки – най-много от всички пилоти. Със 132 е Александър Албон от Торо Росо, а пилотите на Мерцедес Хамилтън и Ботас завършиха деня с общо 163.

Така отборно Сребърните стрели навъртяха най-много километри днес.

Второ време за деня постигна Ландо Норис с Макларън. Дебютантът използва по-меките гуми C4 с червен кант, като изостана на 0.3 сек от Льоклер. Така екипът от Уокинг записа втори пореден много добър ден в тестовете. Кевин Магнусен с Хаас остана 3-и, като с C3 гуми изостана на близо 1 сек от Льоклер.

Не бе много добър денят за Торо Росо. Албон се завъртя още в самото му началото между завои 4 и 5. Британецът от тайландски произход все пак сравнително бързо се върна на пистата и навъртя общо 132 обиколки. Най-доброто му време с гумите С4 обаче не беше особено обнадеждаващо – 1:19.301 мин. Последното важи и за Антонио Джовинаци с Алфа Ромео, който зае 5-ото място.

Пилотите на Мерцедес отново караха с повече гориво в дълги серии от обиколки. Ботас се нареди 6-и, а Хамилтън 10-и. Зад Валтери остана Пиер Гасли с Ред Бул-Хонда. „Биковете“ отново нямаха проблеми с новата за тях задвижваща система.

Но малко повече от час преди края на деня французинът катастрофира на завой 12 и удари колата в стената. Така той не можа да завърши програмата на тима.

Зад него останаха пилотите на Рено Хюлкенберг и Рикиардо. Австралиецът направи само 28 тура, след като горният елемент на задното му крило се откачи на старт-финалната права.