Начало Автомобилни новини Марките на Порше БГ с 14,64% дял на българския пазар

Марките на Порше БГ с 14,64% дял на българския пазар

72
0

Трите марки на Порше БГ – вносител на марките VW леки, лекотоварни и Audi – са с общ дял от 14,64% на българския пазар. Volkswagen отново е сред лидерите по продажби у нас и се нарежда на първа позиция с реализирани 2648 леки и лекотоварни автомобила и общ пазарен дял от 11,36%, съобщиха от компанията.

Лидер в моделната гама на Volkswagen леки автомобили е Polo с общо 457 автомобила, следван от Passat с общо 372 доставки. Своя дебют през изминалата година чества бестселърът на марката Golf със своето седмо поколение.

Премиерите на марката за 2013 г. стартират още от януари с Touareg Edition X: юбилеен модел за десетгодишнината на модел Touareg. Моделът ще се предлага само през 2013-а. През лятото на тази година ще бъде представен Golf Variant седмо поколение и cross up!.

През ноември предстои въвеждането на е-up! (електрически up!) Въпреки тежката пазарна ситуация в лекотоварния сектор, Volkswagen Лекотоварни автомобили задържа позициите си на пазара с дял от 21,43% в сегмента. През 2012-а продажбите в лекотоварната гама на Volkswagen са 825 реализирани автомобила и така затвърди лидерството по продажби в сегмента си. Добро представяне през миналата година отбеляза Caddy с 527 продадени автомобила и големи флотни сделки. През 2013 г. Volkswagen Лекотоварни автомобили ще представи в България юбилейния си модел Caddy Edition 30, както и Cross Caddy с повишена проходимост.

С резултатите от 2012 г. Audi в България e с доставката на 685 автомобила, от които 398 с авангардната технология за перманентно задвижване на 4 колела quattro. Пазарният дял на марката в общия пазар е нараснал до ниво 3,01%. Най-успешният модел за България е Audi Q5 с предадени 124 автомобила на краен клиент. Реализираните продажби на A3 Sportback и на А4 ги наредиха сред бестселърите на марката. От A3 доставките са на ниво 97 автомобила, а за А4 – 93 автомобила.

От 2013-а за представянето на марката допълнително ще допринесе и въвеждането на удължената фирмена гаранция от 4 години Предстоящата за България премиера на Audi A3 Sportback, както и революционната за A3 гамата модификация на A3 лимузина е очаквана през септември, и ще допринесе безспорно за успешното позициониране в премиум сегмента.