Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Марко: Напоследък ни трябваха всички тренировки, за да балансираме колата, а в...

Марко: Напоследък ни трябваха всички тренировки, за да балансираме колата, а в Австрия ще има само една сесия

1663
0
Серхио Перес, Ред Бул F1
снимка: Ред Бул Контент Пуул

Ред Бул може да се сблъска с проблем при настройването на болидите си този уикенд в домашната си Гран при на Австрия, посочи Хелмут Марко. Причината е, че на пистата Ред Бул Ринг ще се проведе уикенд със спринт. Това означава само една свободна тренировка за подготовка, а напоследък тимът от Милтън Кийнс има нужда от повече време, за да постигне добри реглажи на RB20. И докато не се съмнява в способностите на Макс Верстапен, то намаленото време за работа по болида притеснява Марко.

„На Шпилберг ни чака ново предизвикателство. Макс винаги има шанс да спечели, но предстоящият уикенд е със спринт. Това означава, че ще има само една тренировка за настройване на болида. Напоследък ни бяха необходими всичките три подготвителни сесии, за да балансираме някак колата. Ако този проблем продължава, то животът ни може да се окаже по-труден“, посочи Марко

„Миналата година Макларън се възроди на Ред Бул Ринг. Имаха новости там и от тази надпревара нататък бяха много бързи. Макс обаче кара на практика без грешки, докато Ландо [Норис], слава Богу, все още не успява да го направи. Той обаче остава основният ни съперник. Затова се надявам от Мерцедес да са още по-силни. Да са втори по сила известно време, тъй като това определено може да ни помогне по отношение на битката в шампионата“, продължи 81-годишният австриец по повод съперниците на Ред Бул.

„В Испания [Серхио] Перес постигна възможното с осмото си място на финала, след като бе 11-ти на стартовата решетка. Неговата най-силна страна е пазенето на гумите. Той обаче не бе в състояние да се възползва от това, защото беше в трафик. Ако си в колоната някъде около десето място, не можеш да си пазиш гумите. Трябва да даваш всичко от себе си, за да вървиш напред. Освен това нямаме същото превъзходство като миналата година – преднина от три-четири десети от секундата. Разликата е, че не стартираш трети или четвърти, а седми или осми“, каза още Марко.