Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Марко: Ред Бул е по-бърз в един тур, но Мерцедес бе с...

Марко: Ред Бул е по-бърз в един тур, но Мерцедес бе с по-силно състезателно темпо на Имола

3509
0
Люис Хамилтън, Макс Верстапен, Мерцедес, Ред Бул
Люис Хамилтън и Макс Верстапен; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Ред Бул има по-добра скорост в една бърза обиколка, но Мерцедес бе с по-силно състезателно темпо на пистата Имола, заяви Хелмут Марко. Съветникът на тима от Милтън Кийнс направи анализа си на Гран при на Емилия Романя, спечелена от Макс Верстапен, пред немски и австрийски медии. Той коментира и представянето на Люис Хамилтън, който след редица перипетии финишира втори.

„Скоростта ни е налице. Със сигурност разполагаме с по-бързия автомобил в една обиколка. Износването на гумите бе добро при интермедиите. За щастие условията на пистата се промениха и можехме да сложим сликове. След това с лекота взехме състезанието.“

„Стратегията бе идеална. Обиколка по-късно Хамилтън щеше да ни е изпреварил в питовете. Но ние взехме правилното решение. Хамилтън вече беше извън състезанието за нас. След това се появи червеният флаг, който бе късмет за него.“

„Според мен Мерцедес бе по-бързата кола на Имола. Имам предвид в състезателна дистанция. В един тур нашата скорост е по-добра. Но това според мен се дължеше основно на по-ниските температури. А и шасито на Мерцедес се справя малко по-добре с гумите в момента. В бърза обиколка Хамилтън може да използва DRS, което му носи 0,4 сек“, обясни Марко

„По отношение на пилотски умения и скорост Макс определено е по-добър. Но Люис има повече опит. Така че разпределението на силите е балансирано. Макс учи по нещо ново всяко състезание, той още е млад. Може би заради това допуска грешки, макар те да стават все по-малко и по-малко. Но те двамата ще решат титлата помежду си. Наравно са и далеч напред спрямо всички останали. Ако му дадем автомобил, който да е близо до Мерцедес, то Макс може да успее. При всички случаи ще е интересно.“

„Целта, разбира се, е да станем световни шампиони през 2021 г. Необходима ни е тази еуфория, страст и ентусиазъм. От друга страна има още 19 старта (21 според официалния календар на F1 – б.р.) и трябва да дадем всичко от себе си. Проблемът ще се появи през лятото, когато ще се отдели капацитет за развитие на болида за 2022 г. Не мисля обаче, че Мерцедес – и ние със сигурност – ще спрат развитието (на настоящите коли) по-нататък.“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FORMULA 1® (@f1)