Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Мерцедес с промени в кутиите за радиаторите

Мерцедес с промени в кутиите за радиаторите

2341
0

Иван Тенчев, Имола

Екипът на Мерцедес ще изпробва в днешния ден на пистата Енцо и Дино Ферари в Имола нови отвори на революционните си кутии за радиаторите

Мерцедес F1 W13 има промени още в дифузьора и дефлекторите в задната част. В екипа се надяват тези промени да намалят подскачането и да подобрят поведението на колата, но на практика това са дребни и не много скъпи детайли за производство и изследвания. В Бракли искат да разберат напълно проблемите на шасито си преди да направят големи изменения в модела, който ще означат като F1 W13B. От Мерцедес обаче не искат да бързат, тъй като ограничените бюджети лимитират възможностите за изпитания.

Твърди се, че промените разделят по-добре потоците въздух

Така се образуват по-малко вихри, които пропускат и прекъсват въздушния поток под пода на колата и така се ограничава подскачането. Въздухът се движи по-чисто под пода и през дифузьора. Той би трябвало да е с по-добра скорост и да работи ефктивно и предвидимо. Променен и вероятно с различни височини ще е задният край на пода пред задните гуми. Целта е да се образува по-добър вихров поток около дифузьора, който да предпазва движещата се и излизаща през него струя. И двамата пилоти на тима Люис Хамилтън и Джордж Ръсел обаче подчертаха на пресконференцията на ФИА сутринта, че промените не са „нещо революционно, което ще промени резултатите“.

Ред Бул от своя страна са добавили ново малко крило в сплитера под носа на автомобила, за да подобрят потока към пода. Променено е и охлаждането на задните спирачки

Фаворитите от Ферари както обявиха още след Австралия наистина нямат промени. Шарл Льоклер сподели, че просто ще изпитат колата за първи път на наистина мокра писта, макар че час преди първата тренировка дъждат най-после спря, след като се лее от вчера следобед.

Макларън ще тества днес нови бийм уинг – малки крила в основата на задното крило над скоростната кутия, които се върнаха в F1 след няколко година забрана.

При Алпин Фернандо Алонсо ще е с новия под, който той заяви, че ще запази ако даде добре добри резултати. Промяна и при тях има в малките крила над трансмисията

Както стана ясно Алфа Таури и Алфа Ромео също са с нови подове. Астън Мартин пък има нова връзка на пода с шасито. Уилямс ще пробва ново задно крило и предно окачване, както и нови кутии за предните спирачки. При Алфа Ромео има промени в задното окачване и корпуса над двигателя. При Хаас има промени в ръбовете на пода.