Работата на Макларън по преминаването към нова задвижваща система върви по план и без неприятни изненади, заяви техническият директор на тима от Уокинг Джеймс Кий. В интервю за racefans.net той обясни, че промяната се прави с минимални промени по колата. Това е следствие замразеното развитие на болидите във Формула 1 от настоящия за следващия сезон. Причината бе пандемията от коронавирус, а целта е пестене на средства. Въпреки това Макларън ще смени настоящите си агрегати Рено с Мерцедес.
„Нещата сякаш започнаха там, откъдето бяха спрели (при раздялата на Макларън и Мерцедес). Наясно съм, че не сме заводски отбор, но в някои случаи има много близки технически и лични връзки. От Мерцедес много бързо споделиха нужната ни информация. Бяха изключително открити към въпроси, предложения и идеи в рамките на споразумението, за да ни помогнат.“
„В Мерцедес са наясно, че сме под напрежение и трябва да се трудим в кратки срокове. Но работата започна много добре“, обясни Кий
„Правим някои изследвания в техните съоръжения, за да сме сигурни, че системите ни са инсталирани така, че да работят и за двете страни. Не е имало лоши изненади или някакви негативни моменти. Всички върви доста нормално, дори в отделни случаи с някои приятни изненади.“
След изминалите досега 13 кръга от сезон 2020 във Формула 1 тимът на Макларън е четвърти в класирането при конструкторите – само на 1 точка зад Рено и с равен актив с Рейсинг Пойнт. Ферари е на шесто място със 103 точки. Това предвещава особено ожесточена битка за третото място в първенството в оставащите четири кръга.