Екипът на Мерцедес разкри откъде се е появил хидравличният теч в колата на Люис Хамилтън преди Гран при на Канада.
Той наложи смяна на хидравличната система, като според информация на Auto Motor Und Sport някои от елементите на новата са били с различа спецификация.
И това доведе до съмнения дали в Мерцедес не са нарушили правилата на закрит парк и дали Хамилтън не трябва да бъде дисквалифициран след състезанието. Това не се случи, а с новата хидравлична система той спечели след наказание от 5 секунди на Фетел.
„Имахме някои проблеми с колата на Люис преди състезанието. Те станаха ясни още след квалификацията, обясни главният инженер на Мерцедес на пистата Андрю Шовлин. – Свалихме пода и видяхме, че има масло по него. И стана ясно, че има теч. От данните видяхме, че губим хидравлично налягане.
Трябваше да свалим и задвижващата система. Проследихме теча и той стигаше до хидравличното тяло, което е свързано с педала на газта. Направихме заявка пред ФИА за неговата смяна и на някои от свързаните с него хидравлични елементи.“
Според Шовлин в екипа е трябвало да свършат много работа за кратко време, за да сменят хидравличната система. И да може колата на Хамилтън да е готова за състезанието.