Екипът на Мерцедес се появи в първия ден от вторите тестове днес с почти изцяло нова кола. W10 е основно променен спрямо първите изпитания миналата седмица. Зад волана в сутрешната сесия бе Люис Хамилтън.
При Мерцедес нови са предното крило с извити навън страници, а не навътре към оста, подът с допълнителни елементи, дефлекторите, кутиите за радиаторите, капакът на двигателя. Освен това е налично и двойно T-крило в задната част.
За да се съберат данни за всичко това, в тима поставиха много тръби на Пито по колата в началото на сесията тази сутрин.
Смята се, че миналата седмица в Мерцедес използвали еволюция на миналогодишния болид, пригоден за новите правила. И през това време работата по новия болид е продължила в аеродинамичният тунел. А изследванията на най-новата концепция в аеротунела са започнали още през януари.
Спортният директор на Мерцедес Тото Волф заяви вчера, че промяна на концепцията на предното крило на новия болид W10 би отнело месеци. Според него в тима обаче трябва да са отворени към идеите на другите отбори във F1.
Nouveautés sur la W10 au niveau de l’aileron avant et des pontons #F1Testing pic.twitter.com/sJA1oqU0qx
— Sport Meca (@Sport_Meca) February 26, 2019
Algunas de las mejoras dejan entrever que era real que la semana pasada, aunque no empujaron del todo, el W10 no iba fino, y con la modificación del endplate del ala delantera, piensan que el diseño correcto puede ser el elegido por Alfa, Ferrari y otros. pic.twitter.com/C4VzmK0GGQ
— Yayo Almánzar (@yayoalmanzar) February 26, 2019