Начало Лайфстайл „Мисли трезв0%, преди да седнеш зад волана“ е мотото на кампанията на...

„Мисли трезв0%, преди да седнеш зад волана“ е мотото на кампанията на Каменица

141
0
Мисли трезв0%, преди да седнеш зад волана

Мисли трезв0%, преди да седнеш зад волана“ е мотото на кампанията на „Каменица“ – „Алкохолът е лош шофьор“. 14-ото издание на най-голямата социално отговорна кампания, подкрепяща отговорното шофиране и безопасното поведение бе стартирана на специално събитие. Очаква се да подобри добрите резултати, постигнати през годините. Кампанията се подкрепя отново от Министерството на вътрешните работи, българския Червен кръст (БЧК) и Съюза на българските автомобилисти (СБА).

Новите продукти с 0.0% алкохолно съдържание допълват традиционните форми на кампанията. Това са напълно безалкохолната бира Каменица 0.0% и безалкохолният бирен микс Fresh в два различни вкуса

„Хората на 21 век все по-често посягат към продукти „без“ – кафе без захар, бургер без майонеза, бира без алкохол. Тенденцията за здравословен начин на живот и нуждата да останеш в контрол на ситуацията все по-често обуславят избора на съвременния консуматор. Смело мога да заявя, че Каменица 0.0% е най-добрата безалкохолна Каменица досега. За да отговорим на нуждите на потребителите за 0.0% опции без компромис във вкуса и да посрещнем засиленото търсене на страхотни вкусови преживявания без алкохол, създадохме Fresh“, сподели Юлиана Борисова, директор „Маркетинг“ в „Каменица“ АД.

Новата Каменица 0.0% е разработена с иновативната „cold contact” технология.  Запазва автентичния бирен вкус и меката пяна на традиционната бира. Решение е в случаите, когато употребата на алкохол не е приемлива – при шофиране, спортуване или работа и позволява да останем със свеж ум, съзнание и фокус. Любителите на леки плодови вкусове могат да освежат деня си с безалкохолния бирен микс Fresh с 67% плодов сок и 32% безалкохолна бира. Освен без консерванти и изкуствени оцветители, но е и само 23 килокалории на 100 мл. И двата нови продукта се предлагат в популярната КЕН опаковка. Тя съхранява отлично богатите им вкусови качества и предоставя същия хмелов вкус, на който феновете на качествената бира от Каменица се наслаждават от над 141 години.

Кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ е израз на цялостната стратегия на „Каменица“ АД да бъде лидер в иновациите на пазара на бързооборотните стоки, бидейки в крак с тенденциите в сектора, и да адресира пряко и открито важните проблеми на обществото, като предлага работещи механизми и продукти за тяхното решение.