Начало Автомобилни новини Mitsubishi с две премиери на Автосалона в Женева

Mitsubishi с две премиери на Автосалона в Женева

123
0

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ще блесне с два дебюта на 88-ия Международен автосалон в Женева, който ще се проведе от 6 до 18 март, 2018 г. В Швейцария ще се състои Европейската премиера на Mitsubishi e-EVOLUTION CONCEPT и световното представяне на новата 2019 моделна година на хибридния SUV Outlander PHEV, който ще стъпи и на пазара на стария континент през ранната есен на тази година.

И двата модела притежават иновативни технологии и експресивен дизайн, превърнали се в характерна черта за бранда, която предстои да се развива все повече през следващите години. Всеки от тях по свой начин репрезентира и продуктовата стратегия и амбиции на MMC: SUV гама, изработена с внимание към детайла и експертиза в технологиите за електрическо задвижване, съчетани с отлична системна интеграция, за истинска наслада от шофирането. 

След 80-годишна експертиза в областта на 4WD задвижването, 50 години развойна дейност в електрическата мобилност и 30 години развитие на all-wheel control технологията, благодарение на която марката печели редица рали шампионати, през 2013 г. MMC представя знаковия за сегмента Outlander PHEV – хибриден плъг-ин SUV с два електрически мотора. Този модел на MMC е пионер в индустрията.

Оттогава насам, мотивиран от позитивните отзиви на потребителите, както и от множеството подобрения, Outlander PHEV се превръща от превозно средство за експериментатори, в един от основните модели на марката. Outlander PHEV е най-добре продаваният plug-in хибрид в Европа за 2015 г., 2016 г. и 2017 г.2  До момента на стария континент са продадени повече от 100 000 бройки. А със 140 000 продажби в световен мащаб, Outlander PHEV се превръща в най-добре продавания plug-in хибрид в света. 

Съчетавайки най-добрите технологии на MMC, Outlander PHEV е истински флагман. Неговата PHEV технология осъществява сериозен пробив по отношение на дължината на пробега, която все още си остава недостатък в EV сегмента. Той обаче не спира дотук – с нулеви емисии въглероден диоксид и ниски нива на шума, Outlander PHEV разрешава основните проблеми на дизеловите автомобили. Това е идеалният автомобил за потребителите, които искат да стигнат по-далече в своите приключения, без да се налага постоянно да се оглеждат за зарядни станции. 

PHEV системата: PHEV 2.0

2.4-литров бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, заменя предишния 2-литров бензинов двигател. Тази промяна води до по-висок въртящ момент, по-ниски нива на шум и вибрации и по-висока ефективност.

Мощността на генератора е увеличена с 10%.

Мощността на задния електромотор е увеличена с 10%.

Капацитетът на батерията е увеличен с 15%.

Мощността на батерията е увеличена с 10%.

4WD системата: Повече режими

Режимите NORMAL и 4WD LOCK от предишните моделни години са допълнени от 2 нови режима. SPORT – за по-директен контрол на водача и SNOW – за по-голяма увереност по хлъзгави настилки.

Дизайнът: Остър и изтънчен

Екстериорът на автомобила може да се похвали с редица малки подобрения, като нови LED светлини, правоъгълни фарове за мъгла, по-забележима предна решетка Dynamic Shield и нова предна подброня. По-изтънчен двуцветен дизайн за новите 18-цолови алуминиеви джанти и по-голям заден спойлер, който придава на автомобила един по-агресивен и същевременно изискан характер.

Интериорно се усеща подобреното качество на материалите – от тапицерията на салона, през изцяло новата форма на предните седалки, до обновените уреди за управление, арматурно табло, декоративни елементи, допълнителни въздуховоди към задните седалки и т.н.

Основни характеристики

Д x Ш x В

(mm)

4695 x 1800 x 1710

Междуосие

(mm)

2670

Следа Предна/Задна

(mm)

1540/1540

Двигател

4-цилиндров, 2.4-литров бензинов двигател, 16-клапанов, DOHC MIVEC, работещ по цикъла на Аткинсън

Електромотори

Преден x 1, заден x 1

Задвижваща батерия

Литиево-йонна

Капацитет на батерията

(kWh)

13.8

*Пълната информация ще бъде представена по време на премиерата

MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT е технически прототип, който илюстрира стратегическата посока, която брандът следва. Той съчетава в себе си преимуществата на SUV, EV технологиите и добрата интеграция на новите системи за свързаност. Изцяло електрическото високопроизводително SUV идва заедно с новия слоган на MMC – Drive your Ambition, изразяващ приключенски прогресивен дух, който вдъхновява дизайна на продукта.

Дизайн

Базирайки се на философията „Солидни и находчиво проектирани“, MMC проектира отличителен дизайн с автентични и високо функционални характеристики. Изгражданата години наред традиция в сферата на 4WD задвижването на MMC, е имплементирана и в e-EVOLUTION CONCEPT. Неговият стил на движение изразява готовността му да „сграбчи“ пътя и с четирите си колела, както и пъргавостта да покори препятствията на всяка пресечена местност.  

Екстериор

Погледнат отпред, e-EVOLUTION CONCEPT демонстрира свежа промяна в типичната за MMC Dynamic Shield решетка. Тук тя е черна и е покрита със стъкло – изключително фин намек за електрически автомобил от висок клас. Под него имаме акцент от сини лайсни, където се намират и различните камери и сензори.

Аеродинамиката е подобрена от големи въздуховоди под фаровете, които служат и за по-ефективно охлаждане на електрическите спирачки. В профил дизайнът на този автомобил подчертава неговата SUV същност, благодарение на солидни калници и отличителни хоризонтални линии, както и висок клиърънс.

Мускулестите атлетични ъгли на автомобила излъчват пъргавина и готовност за завладяване на всеки вид пътна настилка. Силно скосения преден прозорец придава силует, характерен само в един EV автомобил. Шестоъгълната форма отзад черпи вдъхновение от легендарния символ на Mitsubishi, а и на офроуд SUV-тата, като цяло – Pajero. Дизайнът на C-колоната напомня на опашката на самолет, а въздуховодите и дифузьорите, от нея към задната броня прецизират аеродинамиката. 

Интериор

Липсата на огромен двигател под капака, позволява на дизайнерите да създадат изцяло нов кокпит. Инструменталното табло изглежда сякаш „плава“ пред очите на водача, разбира се, в характерната за Mitsubishi хоризонтална равнина с фокус върху извеждането на информация в горната част и уреди за контрол за различните операции – в долната.

Огромен екран заема цялата ширина на таблото и илюстрира условията извън автомобила, навигира и извежда съобщения със съвети към водача. Два по-малки дисплея, от своя страна, показват изображенията от предните и задните камери, а в напечени ситуации всеки водач би оценил камерите, позиционирани точно над предните гуми, които позволяват детайлно наблюдение при маневриране. Странични прозорци изцяло от стъкло, предоставят почти 360-градусов изглед, напомнящ повече на реактивен самолет, отколкото на автомобил. 

Технология

EV системата: MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT използва електрически мотори с голям въртящ момент и производителност, захранвани от батерия с висок капацитет, за максимално гладка и бърза реакция – отличителна характеристика на EV автомобилите, спрямо ICE. Батерията е разположена отдолу по средата, като по този начин се постига възможно най-нисък център на тежестта и, съответно, най-добра стабилност.

4WD системата: Забележителното усещане при управление се постига от 4WD системата с 3 електромотора. Един електромотор задвижва предните колела, задната ос се задвижва от системата Dual Motor Active Yaw Control (AYC) с два електромотора с електронно управление на вектора на тягата. А всичко това е интегрирано в уникалната Super All-Wheel Control (S-AWC) система на MMC. Тракшън контролът и този при завиване са подобрени.

Спирачната система реагира бързо и контролира спирачното усилие с помощта на електрически уреди, които заместват традиционните хидравлични такива. Промяната може да бъде усетена дори и при ниска скорост. В града, на магистралата или дори при вятър, това напълно електрическо превозно средство предоставя интуитивни и бързи реакции след всяка команда от страната на водача.

AI системата: „Мозъкът“ на e-EVOLUTION CONCEPT е, всъщност, изкуствен интелект, който обогатява способностите на водача. Редица сензори позволяват на системата своевременно да отчита промени в пътната обстановка, както и в намеренията на водача. По този начин тя перфектно ги координира и гарантира по-лесен и безопасен контрол над автомобила, пренасяйки усещането на едно съвсем ново ниво.

Самообучителна система позволява на изкуствения интелект да предоставя информация на водача едва след като си изгради картина за неговите възможности и стил на шофиране. Благодарение на нея, дори и по-неопитните шофьори се озовават в автомобил, който „се напасва“ по техните възможности и им осигурява по-голяма увереност и сигурност на пътя.