След 40 години присъствие в Европа европейските клиенти продължават да възприемат Mitsubishi Motors като символ на качество, а за много хора на този континент японските технологии, приложени в произвежданите от тази компания автомобили, са гаранция за надеждност.
Доказателство за това е последното проучване на ADAC за удовлетвореността на клиентите, публикувано в Германия, където над 20 000 собственици оценяват автомобилите си по отношение на самия продукт и обслужването на клиентите. ADAC е на-големият автомобилен клуб в Европа, в който членуват над 18 милиона автомобилисти.
Тази година продуктите с емблемата от трите диаманта изпъкнаха отново сред автомобилите, оценявани от взискателните германски клиенти:
– качество на обслужване: трето място в общата класация (4-то място миналата година);
– възприемане на търговската марка: единадесето място (от общо 25 търговски марки);
– удовлетвореност от продукта: ASX зае осмо място (непосредствено след европейските автомобили от най-високо ниво)
ADAC даде висока оценка и на последното предложение на Mitsubishi Motors – изцяло новият високоефективен и изключително разумно разработен Space Star, отличаващ се с множество забележителни характеристики. Списанието “ADAC Motorwelt” класира този модел като “най-добрият избор сред достъпните градски автомобли”.