Замисленият да подготвя млади таланти за заводския отбор, младежкият тим на Ситроен е на път да се превърне в печатница за пари. Защото и тук както при останалите Б-отбори важи максимата, че кокпит се получава само срещу заплащане. Който иска да кара трябва да доведе със себе си и спонсори.
Именно заради това все още не се знае, кой ще управлява С4 във втората половина от сезона. Договорът с младежкият шампион от миналата година Себастиен Ожие бе продължен до рали Акрополис (Гърция). Досегашният му договор бе за шест състезания и приключваше след рали Сардиния. Така за да успее да приключи сезона с участие във всеки кръг французинът ще трябва да намери още спонсори.
С постигнатото в Аржентина, където Ожие успя до някъде да се реабилитира за грешките си от началото на сезона, младежкият шампион от миналата година поне успя да убеди шефовете на екипа да му дадат кола за Гърция.
“Себастиен наистина се представи силно в Аржентина и целият отбор бе доволен. Затова и решихме да му дадем кола за рали Акрополис”, заяви шефът на екипа Беноа Ножие. Младият пилот вече бил показал на няколко пъти своя голям потенциал според боса. “С удоволствие ще го гледаме в наша кола и в Полша, но за целта трябва да попълним бюджета си.”
Така бъдещето на Ожие вероятно ще се решава рали за рали.
Все още не е ясно какво ще прави колегата на французина, руснакът Евгени Новиков. Той липсваше в Аржентина, но се появи отново в Сардиния.
“Той също търси спонсори, за да успее да завърши сезона”, разкри Ножие.
Така единственият пилот в отбора, който си е осигурил целия сезон е Конрад Раутенбах.