Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Не сме наясно защо в квалификация вървим по-добре, призна Розберг

Не сме наясно защо в квалификация вървим по-добре, призна Розберг

45
0
Гран при на Турция,старт

Със страхотно потегляне след изгасването на светофарите на Истанбул парк Нико Розберг зае втора позиция в колоната пилоти, състезаващи се в Гран при на Турция, но в крайна сметка пресече пети финала.

Стартът ми днес бе фантастичен. Изпреварих Марк [Уебър] и станах втори, но от този момент нататък имах проблеми с гумите си през цялата първа серия обиколки от състезанието. Стратегията ни сработи, като ме изведе на прилична позиция, така че можем да сме сравнително удовлетворени. Щастлив съм, че се съм пред Дженсън [Бътън] и само на няколко секунди зад Люис [Хамилтън]. Разлика спрямо най-бързите все още има, но и този уикенд продължихме да подобряваме автомобилите си. Не сме съвсем наясно защо вървим по-добре в квалификация, отколкото в надпревара, но ще работим по въпроса. Като цяло добро представяне и нямам търпение за Барселона – коментира немският състезател.

Балансът на колата в състезателен режим е бил решаващ за грижите на Нико с гумите, обясни допълнително шефът на тима Рос Браун. Англичанинът бе категоричен, че пето място е напълно приличен резултат, но в следващите надпревари ще се обръща приоритетно внимание на реглажите за неделя, когато болидите са с много гориво на старта.

Михаел Шумахер имаше още повече работа в Турция – седемкратният световен шампион участва в куп борби и претърпя няколко удара. Въпреки всичко той остана на трасето и бе 12-и в крайното подреждане.

Много борба и екшън ми се случиха днес, като това вероятно е позитивната страна на състезанието за мен. Не съм особено щастлив от уикенда си, но сам съм си виновен за резултата. Инцидентът с [Виталий] Петров реши изхода в голяма степен. Бяхме много близо и останах изненадан, че се докоснахме. Грешката обаче беше повече моя – заяви Шумахер. – Трябваше да направя много ранно спиране в бокса (за смяна на предното крило – б.р.) и от там нататък нямаше кой знае какъв начин да се справя. Положителното все пак е, че вървим напред като скорост, макар все още да имаме работа, за да извлечем максималния потенциал на болидите.