Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Нова моторспорт колекция предлага на феновете продукти с неповторимия почерк на Паоло...

Нова моторспорт колекция предлага на феновете продукти с неповторимия почерк на Паоло д’Алесио

550
0

Нова колекция за моторспорт ентусиасти създаде известният журналист и дизайнер Паоло д’Алесио. Наречена PD’A COLLECTION, тя събира опита му от 45 години работа в света на автомобилния спорт и в частност Формула 1. В колекцията има литографии, снимки, тениски, суичъри, календари и тефтери. Всеки продукт носи неповторимия почерк на Д’Алесио и уникалната му работа.

Паоло д’Алесио завършва архитектура през 1983 г. в Торино. Още от 1984-та се труди в областта на индустриалния дизайн

Работата му в създаването на визии за световноизвестни международни марки е добре известна. Сред най-прочутите му дизайни в света на автомобилния спорт е този на Ланча Делта Интеграле с Мартини, с която кола в рали група А доминират пилоти като Мики Биазион, Юха Канкунен и Марку Ален. Д’Алесио работи и за други марки, сред които Момо, Мартини Рейсинг, Алфа Ромео, Форд, Абарт, Хонда. Експерт е в техническата еволюция на Формула 1.

В ClubS1 са публикувани няколко от поредиците му за развитието на технологиите в Гран при, за някои от най-прочутите автомобили в историята на F1, за историята на Ферари заедно с разкази за най-интересните и най-успешните болиди на Скудерията, както и редица материали за съвременните и състезаващите се понастоящем коли в спорта. Д’Алесио е сред създателите също така на изложби за различни международни музеи. Създава още Autolook Week и Autolook Awards – събития в Италия, събиращи хора от всевъзможни моторспорт дисциплини.

Паоло д’Алесио продължава да прави дизайни и в наши дни, макар и не на коли. Споделя, че светът на автомобилния дизайн се е променил коренно от дните, когато създава едни от най-запомнящите се „униформи“ на редица състезателни коли

„Сега има твърде много спонсори. Ако си похарчил много пари, то колата е визитната ти картичка. Хората не знаят какво е вложено в автомобила, но го виждат, виждат спонсора, цвета. Това е едно от най-важните неща за всеки спонсор в автомобилния спорт, защото се вижда от пръв поглед и оставя дълготрайно впечатление“, сподели Д’Алесио преди време.