Водещите отбори в шампионата – Мерцедес и Ферари, очаквано внедриха доста нови компоненти по колите си в уикенда за Гран при на Испания.
От Скудерията поставиха и нова задвижваща система, която ще бъде използвана само от заводския отбор на Ферари. Тя е с повече мощност и намалена консумация на гориво.
? Al Montmelo debutta la prima evoluzione di ala posteriore a medio/alto carico sulla @ScuderiaFerrari SF90. Le novità sono tutte concentrate tra endplate e ala mobile #TechF1 #SpanishGP #FUnoAT https://t.co/AQFfZrFaWw pic.twitter.com/xlljhk0oZ9
— PG Tech (@SmilexTech) May 9, 2019
Освен това колата SF90 е с променен капак на двигателя, който има и по-дълга опашка. Страниците на задното крило също са изменени. Ново е и предното крило с по-различни странични плоскости.
Interesting change to the @ScuderiaFerrari SF90 for the #SpanishGP ?
➡️ ➡️ ➡️ https://t.co/UoUwBYxyt3 pic.twitter.com/Fzku72fNuV— Racecar Engineering (@RacecarEngineer) May 10, 2019
При Сребърните стрели елементите на предното крило за закривени, като целта изглежда е да се генерира повече притискаща сила. Нови са огледалата, а има и промени в конфигурацията на дефлекторите.
L?k closely
Mercedes have a new curvy front wing #SpanishGP #F1 pic.twitter.com/6E2Bg7RjNP
— Formula 1 (@F1) May 10, 2019
Those W10 barge-boards make me feel like I can actually *see* wind. pic.twitter.com/Nv5M06mp0b
— Late Brakers (@LateBrakers) May 9, 2019