Начало Избрани Окон: А523 е много по-стабилен в завоите в сравнение със своя предшественик

Окон: А523 е много по-стабилен в завоите в сравнение със своя предшественик

987
0
Естебан Окон, Алпин
Естебан Окон, снимка Алпин

Естебан Окон разкри впечатленията си от новия автомобил на Алпин. Французинът кара общо ден и половина по време на предсезонните изпитания в Бахрейн. Окон призна, че е бил доволен от свършената работа с A523 макар да не записа кой знае какво впечатляващо време.

Окон направи общо 178 обиколки в изпитанията в Бахрейн и завърши на последно място в подреждането. 26-годишният състезател не беше фокусиран върху скоростта на А523 в една обиколка, Подобно на Гасли, Окон основно правеше състезателни симулации и не използваше най-меките гуми на Пирели. В крайна сметка французинът заяви, че не се притеснява от резултата си в тестовете

„Имаше какво да научим през тези три дни тестове. Определено свършихме добра работа в различни области Също така изпробвахме различни елементи на настройките и серии с различни типове гуми“, сподели Окон.

„В оперативен план успяхме добре да разберем какво работи добре. Това ни даде силна насока, която да следваме. Сега ще разполагаме с няколко дни, за да разгледаме данните и да направим обобщение.“

„А523 е много по-стабилен в завоите в сравнение със своя предшественик. Автомобилът също така е много по-балансиран при спиране и излизане от завоите, което е добра новина за мен.“

„Използвахме гуми, които са много по-здрави в предната си част. По отношение на баланса смятам, че сме почти равно място по отношение на влизанията, а също и при спирането. Затова смея да кажа, че тазгодишният ни автомобил е много добър“, добави пилотът на Алпин.

От друга страна Окон призна, че все още има проблемни области, в които Алпин трябва да продължи работи. Французинът обаче не разкри какви точно са те.

„Слабостите на А523 ще ги запазим за себе си“, каза Окон.  „Преминахме от много неудобна позиция [в първия ден от тестовете] до много удобна позиция в техния край. Все още си проправяме път, за да намерим най-добрия компромис, който можем да постигнем.“

Окон е категоричен, че автомобилът на Алпин няма проблеми с подскачането. Въпреки това се появиха кадри, че А523 е „отскачал“ на някои от правите на пистата в Бахрейн

„Предполагам, че камерата е уловила на един от моменти, в който тествахме изключително агресивни настройки. Това е отделен случай, който няма общо с подскачането. Гарантирам ви, че знаем как го контролираме“, заяви състезателят на Алпин.

„По време на тестовете може да изпробвате неща, които обикновено не бихте използвали по време на състезателен уикенд. Ако искаме, можем да направим така, че автомобилът да има подскачане. Ако не искаме, можем да направим автомобила много удобен. Това не е проблем за нас.“

Накрая Окон каза, че няма никакви проблеми в работата си с Пиер Гасли. Той отново заяви, че е оставил зад гърба си всички конфликти със своя сънародник зад гърба си.

„Мисля, че в момента се допълваме доста добре. Стремим се работим и да се развивам в една посока. По отношение на също се допълваме взаимно.“

„Има някои неща, които той или аз забелязваме, след което Пиер ми казва: „О, да, знаеш ли, това е нещо, което всъщност е правилно.“ След това аз му казвам същото или подобно нещо. Това отново показва, че двамата работим доста добре в екип“, заключи Естебан Окон.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от BWT Alpine F1 Team (@alpinef1team)