Opel стана автомобилен партньор на филмовия фестивал в Мюнхен. 32-ото издание на събитието ще се проведе в периода 27 юти – 5 юли 2014 г.
С тази стъпка на сътрудничество марката Opel намира продължение на идеята, залегнала в основата на кампанията „Umparken im Kopf” („Промени мисленето си“) по изключително привлекателен за общественото внимание начин. Подобно на телевизионните реклами от кампанията, серията външни реклами и придружаващите ги активности в социалните мрежи, ангажиментът на автомобилния производител с филмовия фестивал в Мюнхен още веднъж подчертава позитивната промяна в неговия имидж, продължава да разсейва съществуващите предразсъдъци, да окуражава промяната в мисленето и да съсредоточава публичното внимание още по-концентрирано върху дейността на марката и нейните автомобили.
Марката Opel ще представи в рамките на фестивала в Мюнхен редица комуникационни инициативи и два демонстрационни автомобила – Opel ADAM в камуфлажни одежди по идея на музиканта и фотограф Брайън Адамс, както и изцяло новия модел ADAM ROCKS. Във фестивалния център е обособена специална зона, където акредитираните участници в изложението и представителите на медиите се събират, за да проследят кинопрожекциите. Своеобразна допълнителна мoбилна атракция за вниманието на участниците и посетителите на форума ще бъде паркът от шатъли Opel Insignia, които ще превозват известните местни и световни знаменитости до червения килим. Същата роля е поверена и на по-малобройната, но също толкова впечатляваща флотилия от класически модели на Opel. В допълнение към това на 2 юли Opel ще представи гала премиерата на филмовата продукция „Der Koch” („Готвачът”) – кинематографична адаптация на едноименната книга на швейцарския писател Maртин Зутер, в която роля изпълнява и прочутата германска актриса Джесика Шварц.
– Вниманието на всички се насочи към марката Opel не само благодарение на старта на кампанията „Umparken im Kopf”, но тя несъмнено спомогна за увеличаване на интереса към нашите новаторски модели – дори най-упоритите оптимисти не биха дръзнали да мечтаят за нещо подобно само допреди година – отбелязва началникът на маркетинга на Opel Тина Мюлер. – Нашето ново сътрудничество с филмовия фестивал в Мюнхен е поредната стъпка по успешния път, чието начало поставихме с нашата кампания.