Начало Автомобилни новини Opel стана автомобилен партньор на филмовия фестивал в Мюнхен

Opel стана автомобилен партньор на филмовия фестивал в Мюнхен

41
0

Opel стана автомобилен партньор на филмовия фестивал в Мюнхен. 32-ото издание на събитието ще се проведе в периода 27 юти – 5 юли 2014 г.

С тази стъпка на сътрудничество марката Opel намира продължение на идеята, залегнала в основата на кампанията „Umparken im Kopf” („Промени мисленето си“) по изключително привлекателен за общественото внимание начин. Подобно на телевизионните реклами от кампанията, серията външни реклами и придружаващите ги активности в социалните мрежи, ангажиментът на автомобилния производител с филмовия фестивал в Мюнхен още веднъж подчертава позитивната промяна в неговия имидж, продължава да разсейва съществуващите предразсъдъци, да окуражава промяната в мисленето и да съсредоточава публичното внимание още по-концентрирано върху дейността на марката и нейните автомобили.

Марката Opel ще представи в рамките на фестивала в Мюнхен редица комуникационни инициативи и два демонстрационни автомобила – Opel ADAM в камуфлажни одежди по идея на музиканта и фотограф Брайън Адамс, както и изцяло новия модел ADAM ROCKS. Във фестивалния център е обособена специална зона, където акредитираните участници в изложението и представителите на медиите се събират, за да проследят кинопрожекциите. Своеобразна допълнителна мoбилна атракция за вниманието на участниците и посетителите на форума ще бъде паркът от шатъли Opel Insignia, които ще превозват известните местни и световни знаменитости до червения килим. Същата роля е поверена и на по-малобройната, но също толкова впечатляваща флотилия от класически модели на Opel. В допълнение към това на 2 юли Opel ще представи гала премиерата на филмовата продукция „Der Koch” („Готвачът”) – кинематографична адаптация на едноименната книга на швейцарския писател Maртин Зутер, в която роля изпълнява и прочутата германска актриса Джесика Шварц.

Вниманието на всички се насочи към марката Opel не само благодарение на старта на кампанията „Umparken im Kopf”, но тя несъмнено спомогна за увеличаване на интереса към нашите новаторски модели – дори най-упоритите оптимисти не биха дръзнали да мечтаят за нещо подобно само допреди година – отбелязва началникът на маркетинга на Opel Тина Мюлер. – Нашето ново сътрудничество с филмовия фестивал в Мюнхен е поредната стъпка по успешния път, чието начало поставихме с нашата кампания.