Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 От Ферари изпробвали над 20 варианти на настройки за Сузука в симулатора

От Ферари изпробвали над 20 варианти на настройки за Сузука в симулатора

3403
0
Люис Хамилтън, Шарл Льоклер, Ферари F1
Люис Хамилтън и Шарл Льоклер; снмика: Ферари

Във Ферари са уверени, че ще са в по-добра форма този уикенд в Япония в сравнение с първите два кръга от световния шампионат на Формула 1 за 2025 г. В тях представянето не бе на очакваното след силния финал на сезон 2024 ниво.

В Китай двете коли на Скудерията дори бяха дисквалифицирани. Причината при Шарл Льоклер бе по-лек от допустимото болид. На автомобила на Люис Хамилтън планката на пода бе изтрита повече от допустимото. Бърни Екълстоун дори разказа драматична история за това как на партито за 80-ия рожден ден на Ерик Клептън срещнал бившия президент на Ферари Лука ди Монтедземоло, който бил „ужасен“ от станалото в Шанхай.

След уикенда в Китай от Ферари изпробвали над 20 различни варианти на настройки – основно конфигурации на окачването – в симулатора в Маранело

Италианският вестник „Гадзета дело спорт“ твърди, че тимът ще има различни реглажи за предната и задната част на SF-25 за Сузука в сравнение с уикендите в Австралия и Китай.

В тима били уверени, че в концепцията на болида за 2025 г. няма сериозни грешки и се опитват да отключат потенциала му. Очаква се първият пакет новости да пристигне за Бахрейн другата седмица. Следващите обновления са планирани за Маями.

„Пистата Сузука е особено взискателна и към колите, и към пилотите. Състезателите обаче очакват с нетърпение предизвикателството на тази уникална конфигурация“, посочи шефът на Ферари в F1 Фредерик Васьор.

„Сега трябва да се съсредоточим върху това да дадем възможност на Шарл и Люис да използват пълния потенциал на SF-25. Досега успяхме да го сторим само в петъците и в спринта в Китай. Във Формула 1 представянето зависи от всеки детайл. Това означава от подготовката във фабриката до изпълнението на писта и адаптирането към променящите се по време на състезание условия. След като постигнем това ще имаме по-ясна идея каква е позицията ни“, коментира още ръководителят на Ферари в Гран при.

Хуан Пабло Монтоя пък каза, че според него Хамилтън се чувствал некомфортно в SF-25 след промените по настройките между спринта и Гран при надпреварата в Китай

„Първо го виждате да кара автомобил, в който се чувства добре – в петъка и съботата в спринта. От наблюдението по телевизията ми се струва, че предната част бе твърде нестабилна. Виждаше се, че го е страх да си мръдне ръцете – като че ли няма доверие на болида. Ще отнеме време да се напаснат нещата“, посочи Монтоя.