Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Отхвърлиха молбата на Ред Бул за преразглеждане наказанието на Хамилтън от Силвърстоун

Отхвърлиха молбата на Ред Бул за преразглеждане наказанието на Хамилтън от Силвърстоун

2909
0
Люис Хамилтън, Макс Верстапен
Люис Хамилтън и Макс Верстапен; снимка: Пирели

Молбата на Ред Бул за преразглеждане наказанието на Люис Хамилтън за причиняване на катастрофа в началото на Гран при на Великобритания бе отхвърлена. Стюардите извикаха пилота на Мерцедес, Макс Верстапен от Ред Бул и представители на двата отбора на видео среща днес следобед. От отбора от Милтън Кийнс бяха убедени, че ще предоставят информация, която ще постави инцидента в нова светлина. Същевременно това бе първото изслушване на Верстапен, тъй като при разглеждането на случая преди почти две седмици бе при лекарите.

Според Макс, Кристиан Хорнер и Хелмут Марко наложеното на Хамилтън наказание за сблъсъка – 10 секунди – бе недостатъчно. Причината е, че англичанинът навакса изоставането си и спечели домашната си надпревара. Марко дори посочи, че според него подходяща санкция би била тази, която предотвратява победа на британския пилот.

Правилата постановяват, че преразглеждане може да има, ако стюардите получат нова информация във връзка със случая, с каквато не са разполагали в момента на разглеждането му.

След преглед на предоставените от Ред Бул данни и показанията на страните стюардите решиха да не уважат молбата на тима от Милтън Кийнс. Смята се, че е било показано как скоростта и траекторията на Хамилтън в завоя Копс са направили удара непредотвратим

За сравнение било използвано изпреварването, което Люис направи спрямо Шарл Льоклер (Ферари) на същото място. Според Ред Бул по-ниска скорост на Хамилтън и друга траектория е нямало да доведат до удар. Тест пилотът на екипа Алекс Албон е пресъздал линиите, по които Хамилтън и Верстапен преминаха при инцидента по време на филмов ден. Серхио Перес е изпълнил същата задача в симулатора на екипа. Всички данни от изпитанията са били представени на стюардите. Те обаче постановиха, че информацията не е нова и не е била открита впоследствие, а по-скоро създадена от Ред Бул.