Петър Гьошев, Марко Темпестини и Димитър Илиев са тримата пилоти, които се качиха на подиума след финала на рали Сърбия 2010. Надпреварата, провела се в периода 18-20 юни 2010 г. бе едновременно кръг от българския и сръбския рали шампионат, както и от регионалната купа – Изток на европейския шампионат.
Тази година базата на ралито бе изместена в Белград. Именно в центъра на сръбската столица в петък вечерта (18 юни 2010 г.) се състоя официалното откриване на надпреварата. Атмосферата в града бе изключително празнична не само заради началото на състезанието, а и заради приключилата същия следобед футболна среща на световното първенство между екипите на Сърбия и Германия, която сърбите спечелиха. Малко след започването на церемонията по откриването на ралито пък се изля пороен дъжд, който леко осуети плановете на организаторите за официалния старт.
На предшестващата откриването пресконференция специален гост бе пилотът на Форд от световния рали шампионат Мико Хирвонен, който обясни, че използва участието си в ралито като тренировка преди рали България. Естествено, по-късно, пускайки се по отсечките той даваше неизменно първи времена, но разбираемо не участва в официалното класиране.
Същинското рали се състоеше от два състезателни дни – събота и неделя, съответно 19 и 20 юни. През първия ден екипажите имаха за задача да изминат 3 скоростни отсечки с три преповтаряния. Като изключим представянето на Мико Хирвонен, най-бърз в отсечката бе Петър Гьошев, следван от Душан Боркович, Крум Дончев, Ясен Попов, Марко Темпестини и Димитър Илиев. През целия ден обаче имаше честа промяна на климатичните условия – от слънчево време и високи температури до пороен дъжд и град. Заради подобна опустошителна буря с кубчета лед сервизният парк следобед през първия ден бе почти разрушен и наводнен. По тази причина ключов момент в надпреварата се оказа правилният избор на гуми. Заради въпросните атмосферни условия организаторите дори отмениха шестата отсечка. Но решението им бе взето едва, след като пилотите бяха преминали по нея и бяха записали времена, което не бе голям бонус за сигурността им (повечето бяха с гуми за сухо и част от тях имаха опасни излизания от трасето).
По време на сервиза след шестата отсечка се очакваше още дъжд и прогнозата се оправда. В трите отсечки валя. Лидер дотогава бе Гьошев следван от Дончев, Боркович и Илиев. В седмата отсечка обаче Дончев атакува и спечеленият аванс му позволи да се изкачи на челната позиция в генералното класиране. При приключването на деня Дончев продължи да води, следван от Боркович, Гьошев, Илиев и Попов.
Вторият ден се оказа далеч по-критичен за всички екипажи, въпреки че дъжд заваля чак в края му. В третата от общо девет отсечки отпадна Ясен Попов, който имаше нов навигатор в лицето на сина си Даниел Попов. Митко Илиев изостана заради удар по време на началните етапи. За Крум Дончев първите три отсечки бяха безпроблемни, но след сервиза всичко за него се промени. Лидерът в надпреварата, който дотогава водеше убедително пред съперниците си, получи технически проблем в края на четвъртия етап. Заради дефектирала шайба на коляновия вал екипажът едва завърши отсечката. В прехода Дончев и навигаторът му Йорданов загубиха много време, мъчейки се да отстранят проблема. Въпреки трудностите и закъснението обаче двамата завършиха успешно оставащите два етапа и успяха да отидат в сервиза за регламентирания 20-минутен престой. Проблемът им в голяма степен бе разрешен, но изоставането им бе голямо и лидерската позиция отиде при Гьошев, следван от Темпестини и Илиев. Това бе и финалната тройка, която се качи на подиума, а шестицата допълниха Петрович, Дончев и Стратиев.