Начало Автомобилни новини PEUGEOT представи новото си лого

PEUGEOT представи новото си лого

9630
0
PEUGEOT NEWLOGO
PEUGEOT NEWLOGO

От създаването си през 1850 г. досега PEUGEOT има десет лога и всяко от тях съдържа емблемата на лъва.Днес компанията представи единадесетата версия, още по-динамична и елегантна. Тя е дело на PEUGEOT Design Lab – студиото за глобален бранд дизайн на марката.

След като преработи напълно автомобилите си през последните 10 години, брандът създаде нов дизайн на своето лого, за да бъде в тон с новите продукти. Лансираното през 2010 г., настоящото лого се сменя, за да ознаменува препозиционирането на марката към луксозния клас автомобили.

През последните десет години цялата продуктова гама на компанията претърпява впечатляващо препозициониране към луксозния клас автомобили. Част от нейните постижения за периода са: „Международен ван на годината“ с e-Expert през 2021 г. и Partner през 2019 г., както и три отличия „Автомобил на годината“(308, избран през 2014 г., 3008, избран през 2017 г. и 208, избран през 2020 г.). И най-вече, електрифицирана гама пътнически и лекотоварни автомобили. Енергийният преход и мобилността с нулеви въглеродни емисии е в основата на стратегията на марката за устойчиво бъдеще.

Образът на лъва винаги е бил част от френската марка. Той акцентира гордо върху ценностите на марката. Новото лого въплъщава това, което брандът означаваше вчера, това, което означава днес и това, което ще означава утре.Това е значението на този герб – неподвласна на времето, универсална и мултикултурна форма на идентичност. Той е синоним на престиж, доверие, дълговечност и потекло. С него и с новата му визуална идентичност PEUGEOT влиза в историята и в хипермодерността.

С този герб PEUGEOT се насочва към завладяване на нови земи, ускоряване на международния си възход, популяризиране френския стил и експертен опит, както и френската елегантност.

PEUGEOT обръща нова страница в своята история. Нова ера с нов ангажимент към своите клиенти: да трансформира времето, което прекарват с марката, в качествено време. А да усетиш новата идентичност на PEUGEOT означава две изживявания в едно:

Да живееш за мига.

В свят, който се развива все по-бързо и по-бързо, „времето“ се е превърнало в един от найредките и най-ценните активи. В този свят PEUGEOT предлага на тези, които искат да живеят тук и сега, възможността да се насладят истински на настоящия момент и да се възползват от всичко, което той може да им предложи.

Повсеместно качествено изживяване.

Автомобили, шоуруми, уебсайтове, комуникации, материали… Всичко това са допирни точки с марката, които са организирани в една последователна система, целяща да направи времето, прекарано с френския бранд истински стойностно и изтънчено изживяване, където можете да си представите бъдещето.

Лъвовете на нашето време

Това е името на кампанията, с която марката цели да завладява нова универсална територия – времето. Тя включва днешните лъвове, от всякакви възрасти, култури и произход. Тези Лъвове на нашето време, които търсят повече качествено изживяно време.

Чрез Лъвовете на нашето време, PEUGEOT се стреми да даде повече възможности на клиентите да притежават своя най-ценен актив: своето време. Марката цели да го превърне в качествено време, в обогатяващо изживяване. Като иновативна марка във високия сегмент, PEUGEOT предлага вълнуващо изживяване както онлайн, така и на борда на своите автомобили и в своите шоуруми.

И тъй като изживяването на марката не е ограничено до шоурума или уебсайта, PEUGEOT пуска нова лайфстайл колекция, семпла, атрактивна и качествена: облекло, кожени стоки, модни аксесоари, електронни аксесоари, сервизи и инструменти, миниатюри… това е цяла вселена PEUGEOT в унисон с новата идентичност на марката.

Новото лого отваря пътя към екосистема на марката, която не е ограничена само до нейната визуална идентичност. Тя носи в себе си по-дълбока промяна. Промяна в позицията, нова нагласа, нов начин на живот, целящи да отговорят на изискванията на нейните клиенти.