Начало MotoGP News Пол Еспаргаро разкритикува мотора на Хонда

Пол Еспаргаро разкритикува мотора на Хонда

325
0
Пол Еспаргаро, Хонда
Пол Еспаргаро, снимка HRC

Пол Еспаргаро разкритикува мотора на Хонда. Испанецът имаше много трудна Гран при на Франция след като финишира единайсети. Бившият шампион в Moto2 остана зад своя съотборник Марк Маркес, както и зад Такааки Накагами от екипа на LCR Хонда.

Тазгодишната кампания е изключително трудна за всички пилоти на Хонда. Те карат с радикално променения мотор RC213V. Пол Еспаргаро влезе в топ 10 само веднъж след като се качи на подиума в първия старт за сезон 2022 в Катар.

Испанецът се бореше с проблеми през целия уикенд на Льо Ман, но финишира 11-ти след като редица пилоти пред него отпаднаха.  Но дори и в този момент той смята, че е малко вероятно да завърши много по-близо до победата. 

„Не се чувствам никак бърз“, сподели Пол Еспаргаро.

„Винаги ме е било яд, когато съм карал мотор. Обикновено чувствах, че съм силен на някои места. В КТМ бях много добър при спирането.“

Спомням си едно състезание в Мизано през 2020 г. Тогава което другите бяха много по-бързи от мен, а аз се озовах на подиума, защото спирах много по-късно.“

Това беше силната ми страна и я използвах до краен предел.
Сега чувствам, че с мотора на Хонда нямам силни страни. Страдам при спиране, страдам в средата на завоя и се боря с ускорението.“

Ето защо пристигнах финиширах на повече от 20 секунди зад победителя. Просто нямам силни страни. Не се чувствам бърз, не съм постоянен и не карам добре.“

Всичките тези проблеми означаваха, че той не можеше да изпревари нито един пилот в състезанието на Льо Ман.

Един от най-големите проблеми в момента с този мотор е, че не мога да изпреварвам. Не смятам, че имам силна точка, с която да атакувам останалите състезатели. Губех доста при ускорението и страдах от липса на достатъчно сцепление.“

Бях зад Брад Байндър от тима на КТМ. Той спира сравнително добре. Там бе единственото място, където можех да спечеля време.“

Но тъй като губех при ускорението, трябваше да възстановя времето при спиране. Освен това трябваше да натискам спирачките много по-късно.“

Опитах се да изпреваря КТМ-ите около шест пъти по време на състезанието, но всеки път се провалях. Просто това бе невъзможно. Когато застана зад някой пилот, най-вероятно няма да мога да го изпреваря“, завърши Пол Еспаргаро.

По-малкият брат Еспаргаро най-вероятно ще загуби мястото си в екипа на Репсол Хонда след края на сезон 2022. Според последната информация, той ще бъде заменен от Жоан Мир, който ще остане без работа след почти сигурното оттегляне на Сузуки.