Начало Автомобили Представителството на Тойота в югозападна България спечели наградата Ичибан

Представителството на Тойота в югозападна България спечели наградата Ичибан

117
0
Ичибан,тойотА

Търговското представителство на Тойота за Югозападна България „Монца“ ООД Благоевград е тазгодишният победител в паневропейското състезание за наградата ИЧИБАН за пълна удовлетвореност на клиентите.

България се включи в състезанието през 2008г., като носители на престижния приз до момента са били следните представителства на Тойота: „Ником Русе“ за 2008г. и 2009г., „Венци Велико Търново“ за 2010 г. и „Тиксим Пазарджик“ за 2011г.

За 2012г. наградата ИЧИБАН се присъжда на „Монца Благоевград“ като представителството, постигнало отлични резултати по отношение на клиентската удовлетвореност както в продажбената, така и в следпродажбената дейност за България. Управителят г-н Васил Новоселски бе награден лично от президента и главен изпълнителен директор на Тойота Мотор Европа Дидие Льороа на тазгодишната церемония, която се състоя в сградата на Унгарския парламент в Будапеща на 8 май 2012г.

На церемонията бяха отличени общо 42 търговски представителства от 32 европейски страни, избрани след старателен подбор измежду 2600 дилъри на Тойота в Европа съгласно строги критерии, заложени в стандартите на компанията. Победителите получиха статуетка и сертификат ИЧИБАН и ще имат право да използват логото на ИЧИБАН върху своята официална кореспонденция и материали през 2012 г.

В своята реч по време на тържеството президентът и главен изпълнителен директор на Тойота Мотор Европа Дидие Лерой заяви: „Ние трябва да надминем очакванията на клиентите чрез нашите продукти и при всеки контакт с клиента. Клиентът е направил своя избор да закупи Тойота и ние искаме да сме сигурни, че той ще остане щастлив от това решение. „

ИЧИБАН в превод произлиза от японската фраза „Окиакусама Ичибан“ и означава „Клиентът на първо място“. От учредяването на наградата през 2007 г. до сега резултатите на представителствата на Тойота в Европа по отношение на клиентската удовлетвореност са се покачили с 24% в продажбената дейност и с 17% в следпродажбената дейност.