Тимът на Ферари няколко пъти се бавеше по време на спирания в бокса този сезон. Отборът е проучил станалото и е установил, че 22% от питовете са отнели повече от 3,5 секунди. Средната стойност на времето, необходимо за смяна на гуми, пък е 2,73 сек за Скудерията. От тима отбелязаха, че без тези проблеми представянето им през сезона едва ли щеше да е драстично по-добро, но поне щяха да вземат малко повече точки. Освен това се оказа, че има проблем с гайките на колелата.
„Броят спирания в бокса, отнели над 3,5 секунди, е прекалено висок за стандартите на отбора. Голямата част от тях се дължи на специфичен проблем с гайката, която неколкократно е изпускала“, обясни оперативният инженер на Ферари Диего Йоверно.
„Това е проблем с издръжливостта и работим упорито, за да го оправим за догодина. Самото разбиране, че съществува подобна грижа има ефект. Когато момчетата чувстват – дори подсъзнателно, че работят с по-високорисков компонент, то това има влияние върху цялата процедура. Изводът личи и във факта, че средното ни време за добър бокс е 2,73 секунди и означава, че в това отношение има какво да подобрим.“
𝙊𝙉𝙀 FINAL 2020 RACE 🏁 #AbuDhabiGP ❤️ https://t.co/Fr6oHIH7yz
The #F1 season finale takes us to Abu Dhabi – the venue for our last hurrah with #Seb5
Follow our @ScuderiaFerrari channels this weekend for exclusive content 📹
Cover Art by Marco Mastrazzo 🎨#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/V4seAr45A5
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) December 9, 2020
Механиците на Ферари, които работят при спиранията в бокса, участват в специални тренировки – физически и психологически. Йоверно посочи, че настоящият екип е сравнително нов
„Няма друг спорт, в който да се изисква перфектна синхронизация на над 20 души. Ето защо най-добрите по този показател отбори са онези, чийто пит екипи работят заедно от няколко години. Така че освен върху издръжливостта, се трудим и по този показател. Това ще е сред приоритетите ни по време на зимната подготовка за 2021 г.“, допълни той.
View this post on Instagram