Начало MotoGP News Проблем със задната гума е попречил на Ринс да се бори за...

Проблем със задната гума е попречил на Ринс да се бори за победата във Великобритания

85
0
Алекс Ринс, Сузуки
Алекс Ринс, снимка Сузуки

Проблем със задната гума е попречил на Ринс да се бори за победата във Великобритания. Пилотът на Сузуки заяви, че е „ужасен“ след като резкия спад на темпото във втората фаза от състезанието във Великобритания го отдалечи от състезателите на Дукати и Маверик Винянес.

Ринс даде 11-то време в квалификацията за Гран при на Великобритания в MotoGP. Испанецът направи отлично потегляне и се изкачи до петото място след края на обиколка номер едно. Испанецът се възползва от гъвкавостта на своето Сузуки и зае втората позиция. След падането на Зарко трикратният победител в премиерния клас поведе колоната и се надяваше да запише втора победа на Силвърстоун след 2019 г.

За нещастие, Ринс започна да губи сцепление след преполовяване на състезанието. Испанският състезател бе изпреварен от Баная, Милър и Винялес. При развяването на карирания флаг той се свлече до седмото място.

Бях ужасен но не заради тялото си, защото дадох максимума от себе си“, каза Ринс.

Когато бях начело карах добре, контролирах много плавно газта със задното плъзгане. В определен момент от състезанието се борех да запазя сцеплението на задната гума на моето Сузуки.“

Много се въртях. Нямах идея защо се получи така. Трябва да проверим данните, да се консултираме с момчетата от Мишлен Не беше нормално да страдам много, за да държа се задържа до лидерите.“

Последните шест обиколки бяха в интервала около 2 минути и 1 сек. В крайна сметка спечелих точки и очаквам с нетърпение уикенда в Австрия. Очаквам пистата Ред Бул да пасва добре на мотора на Сузуки.“

Съотборникът на Ринс Жоан Мир се движеше на осма позиция преди да катастрофира на завоя Стоу в 15-тата от общо 20 обиколки на пистата Силвърстоун. Според световния шампион за сезон 2020, прегряването на предната гума е довело до този неприятен инцидент.

Температурите бяха по-високи от очакваните. Това, че бях зад групата в много обиколки, доведе до прекомерното прегряване на предната гума“, заяви Мир.

„Според мен катастрофата се дължи на този проблем. Опитвах се да се справя с този проблем да бъда на чиста писта. За съжаление, всички състезатели бяха събрани в доста малки разлики.“

Усещането с мотора беше добро, но виждах, че губя в някои точки. Мисля, че трябва да подобрим още малко сцеплението, защото от завой 16 до главната права вероятно губех три или може би четири десети в десния завой.“

Това означава, че има какво да подобрим в областта на сцеплениетоНе исках да завърша състезанието с катастрофа, но дадох максимума от себе си. Мисля, че можехме да се придвижим малко напред в следващите обиколки, защото се чувствах добре. В крайна сметка отпаднах и слагам това състезание зад гърба си.“

Бъдещето на Мир в MotoGP все още не е сигурно заради оттеглянето на Сузуки. Бившият световен шампион все още е свързан с екипа на Репсол Хонда. Очаква се испанецът да заменя сънародника си Пол Еспаргаро, който най-вероятно ще премине в отбора на KTM Tech 3. Междувременно Ринс подписа договор с LCR Хонда.