Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Проблемите в Тойота мистерия за тима

Проблемите в Тойота мистерия за тима

43
0

Разочарование претърпя екипът на Тойота в квалификацията за Гран при на Европа, след като Ярно Трули отпадна от борбата за позиции на стартовата решетка още след първия сегмент, а Тимо Глок не стигна топ 10. И двамата пилоти на японския тим започнаха борбата с гуми софт преди да сложат супер софт в първите си серии обиколки, но усилията им не бяха достатъчни за повече от 13-о място на немския пилот.

– Това не бе добър резултат. Имахме проблеми с темпото си сутринта в кратката трета свободна сесия, а накрая се оказа, че само на няколко десети от топ 10, което е наистина жалко – коментира Тимо. – Във втората част на квалификацията колата не бе твърде лоша до последните завои, където поведението на задните гуми се влоши значително. Натисках максимално, но гумите просто не оцеляха. И така ще стартирам 13-и, както и в Унгария, като ще се опитаме да повторим представянето си от там – да намерим пътя към точките.

Италианският му колега призна откровено, че не е очаквал чак толкова лоша квалификация, след като сутринта болидът му е бил с прилично поведение.

– Следобед обаче всичко бе много по-лошо. Реално нямах механично сцепление, не можех да направя нищо. Поех повече рискове от нормалното, но и това не проработи. Нямам идея защо имахме толкова проблеми – истинска мистерия е – горчиво заяви Трули.

Генералният мениджър на шаси отдела Паскал Васлон опита поне малко да повдигне духа на тима, въпреки очевидно мрачното настроение. Той обясни, че в последните надпревари състезателното темпо е по-добро от квалификационното, което все пак оставя някаква надежда.

– Има шанс да се придвижим [напред] в колоната, макар че очевидно ще е трудно. Сега трябва внимателно да прегледаме всичките си възможности, да видим как да се преборим. Условията на пистата се променят непрекъснато – необходимо е да проверим ефекта и на този фактор върху гумите, стараейки се да извлечем максималното от него – допълни Васлон.