Високите цени на билетите за стартовете от Формула 1 се обсъждат от години, като досега британските фенове бяха едни от най-упоритите и независимо от стойността, изпълваха до краен предел пистата Силвърстоун. Продажбите за тазгодишната Гран при на Великобритания обаче далеч не са толкова обнадеждаващи, след като и най-търпеливите запалянковци явно вече трудно понасят поредното покачване.
Най-евтините билети за старта, който ще се проведе в края на следващата седмица, започват от 145 паунда. Това е една от най-високите начални цени за F1 състезание изобщо и явно спира феновете, след като говорител на Силвърстоун е цитиран в британската преса да казва, че продажбите „не са много силни“. Само 11 категории билети са разпродадени напълно, в 22 има наличност. Миналия сезон от английската писта обявиха седмици преди надпреварата, че са реализирали всички билети. В деня на състезанието на трасето се стекоха рекордните 127 000 души – въпреки проблемите с наводнения, затънали автомобили и т.н. Хаосът с транспорта и калта доведе до там, че организаторите да призоват феновете да не пътуват в събота до Силвърстоун, за да спасят положението в неделя.
От пистата твърдят, че продажбите са се засилили в последните 6 до 8 седмици.
– Щастливи сме да съобщим, че ще имаме една от най-високите посещаемости в последните години, макар че зрителите няма да достигнат рекордния брой от 2011 и 2012 г. – допълва говорителят на Силвърстоун. – Има редица влияещи фактори – от настоящия икономически климат до ситуацията в шампионата (присъствието на британски пилоти на подиума винаги има положителен отзвук в продажбите на билети). Трето, няма съмнение, че миналата година имаше хора, които дойдоха на трасето, подгизнаха и никак не си изкараха добре.
Единствените надпревари, където билетите са по-скъпи от тези за Гран при на Великобритания, са в Абу Даби и Бразилия. В Малайзия най-евтиният вариант е 13 паунда. Като пример се дава и цената на билет за финала на Шампионската лига, който се проведе на стадион Уембли в Лондон през май – 60 британски лири (повече от два пъти по-ниска стойност в сравнение с този за F1).