Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Промените по колите за уикенда на Имола

Промените по колите за уикенда на Имола

1709
0
Задната част на болида на Макларън, снимка: Спас Генев

Асен Стоянов, Имола Отборите от Формула 1 очаквано имат много промени по колите за предстоящото този уикенд състезание на Имола. Състезанието е за Гран при на Емилия Романя и е 7-и кръг от шампионата на Формула 1. Ето и какви промени има всеки един от отборите за първата за сезона надпревара в Европа.

Лидерът в шампионата при конструкторите Макларън, чиято легалност на колата бе поставянa под въпрос от конкурентите, има подобрения по задната част, за да бъде увеличено аеродинамичното притискане. Ново е задното крило и малкото крилото над скоростната кутия. Има промени и при окачването с цел разстоянието между елементите да се увеличи.

Предната част на Ред Бул, снимка: Спас Генев

Ред Бул обяви, че е променил формата на кутиите за радиаторите и входа на тръбата на радиаторите. Тимът от Милтън Кийнс има промени и по обтекателите на отделните компоненти на очакването, както и по елементите пред колелата и по изходните канали на задната част.

При Ферари ново е задното крило и крилото над скоростната кутия, които трябва да доведат до по-голяма притискаща сила. Тимът освен това съобщава, че е подобрил въздушния поток в задната част, като има промени по разположението на малките крила в тази зона.

При Мерцедес има сериозни изменения по предницата на колата

като налични са променено предно окачване и нов профил на елементите на предното крило. Немският тим има и малка промяна по капака на двигателя, която не само трябва да подобри въздушния поток, но и да позволи по-ефективно охлаждане.

Предните спирачки на Мерцедес, снимка: Спас Генев

Най-много промени по колата има екипът на Астън Мартин. Тимът има труден сезон до момента и затова залага на много нови неща, с които да подобри представянето си.

Новите компоненти в днешните тренировки ще бъдат само в колата на Ланс Строл, за да може да се направи пряко сравнение със стария пакет. Сред тях са нов под, за да се подобри въздушната струя под него, променена форма на зоната, наподобяваща бутилка кока-кола, както и променен дифузьор. Има и ново малко крило над скоростната кутия, за да се намали съпротивлението.

Предното крило на Ферари, снимка: Спас Генев

В Рейсинг Булс имат нов под и кутии за радиаторите, докато при Алпин са налични променено предно крило и изменения в задната част.

При Хаас има също много промени, като основните са нов под, дифузьор и задно окачване.

Уилямс и Заубер са единствените отбори, който не са заявили подобрения за уикенда за Гран при на Емилия Романя.