Мерцедес спечели две победи в първите две надпревари от сезон 2020 във Формула 1, втората от тях – двойна. Отборът обаче ще работи сесия за сесия и състезание след състезание, без да се осланя на лаврите си, заяви шефът на екипа Тото Волф. Все пак той каза, че тимът може да е доволен от начина, по който се справи за няколкото дни между Гран при на Австрия и Щайермарк с техническите проблеми, които имаше в първия уикенд на пистата Ред Бул Ринг.
„Не бих искал да ви отегчавам с повторението на мантрата, че винаги сме скептично настроени относно собственото си представяне. Постоянно мислим, че не е достатъчно добро. Това е тайната на работата – никога да не си доволен от резултата.“
„Ако чуете брифинга ни в понеделник след победа, може да си помислите, че всъщност сме загубили. През годините изградихме култура на работа, при която не виним човек, а проблем“, сподели Волф
„Предходният уикенд бе още едно доказателство. Спечелихме с Валтери [Ботас], завършихме на неудовлетворяваща позиция с Люис [Хамилтън]. Притеснявахме се, че и двете ни коли може да не завършат. Затова седнахме и търсихме решения. Искаме да се трудим сесия за сесия и състезание след състезание. Учим се от лошите дни и събираме точките в добрите.“
He was in a class of his own on Saturday qualifying ⏱
And @LewisHamilton converted pole to a comfortable win on Sunday ?#AustrianGP ?? #F1 pic.twitter.com/rTSpABFMD2
— Formula 1 (@F1) July 12, 2020
Вторият пореден уикенд на австрийската писта не започна много силно за тима, като Хамилтън първоначално нямаше обяснение за липсата на скорост. Волф обясни, че тя се е дължала на реглажи.
„В петък опитахме някои различни решения за настройките, които изглежда не оказаха особено добър ефект върху поведението на колата в сравнение с миналия уикенд. Затова се върнахме към първоначалните си варианти на реглажите и повече нямахме грижи.“
„Нямахме никакви проблеми в състезанието. Регулярно питах какво се случва със системите ни, тъй като седмица по-рано очевидно се борихме. Всичко бе наред. Свършената от отбора работа по отношение на проблема със скоростните кутии бе страхотна. Окачването бе под напрежение, но нямаше свръх натиск.“
„Мисля, че губехме от Ред Бул в бавните завои, особено трети и четвърти. Навсякъде другаде – на правите и в по-бързите криви – имахме по-добра скорост. Трябва да продължим да работим, да се развиваме и да разучаваме поведението на колата. Пистата в Будапеща е съвсем различна от тази в Австрия. Да видим как ще се получи там.“
We stand together ✊? the team today took the knee which was just amazing to see that together we can learn and be open minded of what’s going on in the world. Thank you to everyone in my team and to you #TeamLH, I appreciate all of your support and your positive messages ?? pic.twitter.com/zfKGdjDjce
— Lewis Hamilton (@LewisHamilton) July 12, 2020