Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ралф Шумахер: Льоклер бърка всеки уикенд, Сайнц: Разликата спрямо Ред Бул е...

Ралф Шумахер: Льоклер бърка всеки уикенд, Сайнц: Разликата спрямо Ред Бул е твърде голяма, за да я наваксаме за година

3240
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер; снимка: Ферари

Тимът на Ферари е от малкото екипи с новости за колите си по време на уикенда в Маями, където утре ще се проведе пети кръг от световния шампионат на Формула 1 за 2023 г. Шарл Льоклер катастрофира в края на втората петъчна тренировка и предизвика тревога за новите компоненти. Ударът не бе тежък и нямаше сериозни проблеми с възстановяването на колата. Инцидентът обаче предизвика коментар от страна на Ралф Шумахер.

„Някак Льоклер бърка всеки уикенд. А когато продължаваш да правиш такива пропуски, е трудно да участваш в битката за световната титла“, заяви бившият F1 пилот, който понастоящем е коментатор в Скай Германия

Ферари има програма за развитие, която следва и първите нови неща излизат на писта в Маями. Въпреки първоначалните окуражаващи данни, че компонентите работят обаче, Льоклер отбеляза, че Скудерията не разполага с чудо, с което да скъси дистанцията спрямо Ред Бул. Карлос Сайнц изрази дори още по-песимистично мнение.

„На Имола ще имаме още промени, но честно казано мисля, че разликата спрямо Ред Бул е твърде голяма, за да я наваксаме за година“, заяви Сайнц

„Имам доверие на отбора и знам, че важните промени предстоят. Затова трябва да останем мотивирани и фокусирани, чакайки промените. Вече многократно обсъждахме и износването на гумите. Според мен не само те са проблем“, допълни испанският пилот на Ферари.

Сайнц е с нова батерия и контролна електроника в Маями. Те влизат в разрешения за използване брой компоненти и пилотът няма да получи наказание за смяната им. Льоклер пък е с нова скоростна кутия и MGU-K за Маями.

Кристиан Хорнер от Ред Бул коментира, че според него пилотите на Ферари са били много бързи.

„Мисля, че тази писта ще им пасне, особено в квалификацията. Интересно е как ще се получи състезанието с тази нова настилка“, посочи още Хорнер.

Общото мнение бе, че преасфалтирането е подобрило условията на пистата в Маями, но и минимално излизане от състезателната траектория може да завърши в предпазна стена заради липса на сцепление.