Състезателният уикенд за Гран при на Бахрейн не премина по най-лесния начин за Джордж Ръсел. Пилотът на Мерцедес постигна едва девето време в квалификацията и бе изпреварен от автомобили на Хаас и Алфа Ромео. В състезанието той на четвърто място, точно зад съотборника си Люис Хамилтън. Двамата състезатели спечелиха две позиции заради отпадането на Верстапен и Перес.
„Беше позитивно състезание. Направих добър старт, а след това с Люис се състезавахме сами, макар и с различни стратегии. Завършихме състезанието на трета и четвърта позиция. Определено изоставаме от Ферари и Ред Бул. Така че в един дълъг шампионат като този можем да бъдем доволни от това как премина надпреварата.“
„Като се има предвид, че изостанахме с половин секунда в квалификацията, ако не и с повече, това беше добър уикенд за ограничаване на щетите. В автомобила има много потенциал и ние наистина трябва да вникнем в данните и да разберем как да извлечем ефективността. Осъзнаваме, че съперниците ни са далеч пред нас. Знаем какви са общите ограничения на автомобила и няма да се успокоим, докато не получим шанс за победа.“
„Уикендът в Бахрейн беше труден. Поздравление за подиума на Люис. Определено смятах че ще успея да си пробия път през полето и да стигнем до шестото място. Възползвах се максимално от оттеглянето на двете коли на Ред Бул и бях много близо до подиума“, обобщи Ръсел.
Really strong team result today after a difficult week. We know we have work to do, but if we keep pushing this hard I know we’ll get there. Congrats on the podium @LewisHamilton. 👊 pic.twitter.com/Y6QW6nFeXp
— George Russell (@GeorgeRussell63) March 20, 2022
Знаехме, че не сме достатъчно бързи в Бахрейн. Целта ни за този уикенд беше да ограничим щетите в шампионата. По отношение на темпото сме повече или по-малко в собствена лига. Бяхме по-бързи от болидите зад нас, но в същото време нямахме отговор на темпото на Ред Бул и Ферари. Това ни позволи да си поиграем малко със стратегията. Решихме да преминем към вариант с три спирания за Люис. Нашият приоритет e да се справим с настоящите си проблеми с представянето. Не разполагаме с автомобил, който да се бори за полпозишъни или победи в състезанията. Това не може да се търпи твърде дълго, ако имаме амбиции да спечелим шампионата. Балансът на колата беше доста труден. Основният проблем е просто липсата на сцепление, причинена от факта, че продължаваше да се борим с подскачането“, заяви инженерният директор Андрю Шовлин.