Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ред Бул може да празнува в Катар. Марко: Алкохол има, но цените...

Ред Бул може да празнува в Катар. Марко: Алкохол има, но цените са плашещи. А трябва да сме внимателния с бюджетния лимит!

2364
0
Ред Бул Рейсинг, Ред Бул F1, титла, Гран при на Япония, сезон 2023
тимът на Ред Бул спечели титлата при конструкторите в Гран при на Япония, но нямаше време да празнува; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Ред Бул спечели титлата при конструкторите във Формула 1 за сезон 2023 в Япония. На Макс Верстапен пък са необходими само още 3 точки от Катар до края на сезона, за да формализира третата си световна титла. И Хелмут Марко подготвя сериозно парти за следващия състезателен уикенд, след като Ред Бул не можа да отбележи подобаващо конструкторския трофей на пистата Сузука.

„Ако вземем и титлата при пилотите, празненството ще е още по-голямо. Ще отбележим успехите си заедно, като отбор. В Япония пихме по няколко бири, но не сме правили купон“, коментира шефът на Ред Бул в F1 Кристиан Хорнер.

Марко дори не присъствал на това събиране. Той си тръгнал от пистата Сузука веднага след финала на Гран при на Япония.

„Програмата ни беше доста натоварена. Инженерите и механиците трябваше да са в Токио в 10 часа вечерта, тоест бе наложително да са си тръгнали от пистата до 5 следобед. Така или иначе, имаше работа, която трябва да се свърши преди Доха.“

„Надявам се да направим голямо парти за тима следващия уикенд. Ще е скъп купон, защото в Катар алкохол има, но цените са плашещи. А трябва да сме внимателния с бюджетния лимит!“, пошегува се Марко

Макс Верстапен бе попитан скоро какъв е ключът за успеха – негов и на отбора. Нидерландецът отговори, че според него всички знаят каква е ролята на хората в екипа.

„Комуникацията в тима ни е много добра. Хората работят прекрасно заедно и постигат такива резултати“, допълни Верстапен.

Според Кристиан Хорнер ключов елемент е стабилността в представянето на тима.

„Зад нас има размествания между екипите – една седмица е Макларън, другата – Ферари, на третата Мерцедес. Ние сме с 99% постоянно представяне в челото на колоната, а развитието на колите ни е доста ограничено. Но мисля, че това, което сме направили по автомобилите, бе достатъчно ефективно, за да поддържаме прилична разлика“, обясни шефът на Ред Бул в F1.