Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ред Бул най-накрая обяви новото име на младежкия си отбор

Ред Бул най-накрая обяви новото име на младежкия си отбор

2698
0
Алфа Таури, Ред Бул
снимка, Ред Бул Контент Пуул

Ред Бул най-накрая обяви новото име на младежкия си отбор. Екипът от Милтън Кийс официално потвърди, че Алфа Таури вече ще се казва Visa Cash App RB Formula One Team. Също така стана ясно, че новата идентичност на отбора ще бъде разкрита официално на 8 февруари в Лас Вегас.

В днешното съобщение не се споменава новата абревиатура VCARB. В крайна сметка обаче се разбира, че тя може да бъде разкрита като типово обозначение на шасито RB. Очаква се окончателното решение предстои да бъде в най-скоро време.

Преди няколко дни се появи информация относно новото име на Алфа Таури. Стана ясно, че отборът няма да се казва „Рейсинг Булс“. Освен това се появи страницата с имената на Visa и Cash App. Тя обаче беше заключена и нямаше никакви постове и последователи

Снощи на страниците на Алфа Таури в социалните медии се появиха няколко интересни поста. Последният от тях съдържаше снимка, на която пишеше „B.RB“. Това подсказваше, че новото име на отбора ще стане ясно съвсем скоро.

Днес най-накрая стана ясно новата идентичност на базирания във Фаенца тим, след като Ред Бул и Visa обявиха безпрецедентно многогодишно споразумение. Според него американската компания ще стане първият глобален партньор на двата отбора на Ред Бул в F1. Така се въвежда нов облик на вече бившия тим на Алфа Таури под формата на Visa Cash App RB.

Това е първото ново голямо глобално спортно спонсорство на Visa от повече от 15 години насам. To обхваща екипа на Visa Cash App RB, представителството в F1 Academy и екипа на Ред Бул Рейсинг. Логото на Visa ще се появи както върху автомобилите на Oracle Red Bull Racing и Visa Cash App RB, така и върху представителите на двата екипа в F1 Academy.

„Това е новаторско партньорство и чудесна възможност за марката Visa да привлече една от най-бързо развиващите се спортни общности на планетата“, каза Франк Купър III. „Този алианс силно резонира с визията на Visa да вдъхновява хората да се „справят“. Те се стремят да правят малки стъпки за подобрение всеки ден, по време на всяко състезание или събитие“, добави главният маркетинг директор на Visa.

Пилотите на Visa Cash App RB са Юки Цунода от Япония и Даниел Рикиардо от Австралия. Двамата ще появят с нов дизайн, вдъхновен от Visa и Cash App. Това ще се случи в първия рейс уикенд за сезон 2024 в F1 на пистата в Бахрейн от 29 февруари до 2 март. Пълното представяне на разцветката пък ще се състои по време на специално събитие в Лас Вегас на 8 февруари

Освен възможностите за брандиране с Visa Cash App RB, двете компании се ангажират както да стимулират отбора към високи постижения на стартовата решетка. Те ще предоставят на притежателите на карти възможности да се доближат до действието чрез дейности на отбора. Тук се включва достъп зад кулисите, срещи с пилоти, мърчандайз и повишено гостоприемство по време на състезанията.

„Фантастично е да разкрием новата идентичност и да приветстваме нови партньори, докато започваме следващата фаза от историята на отбора в F1“, заяви Петер Байер.  „Фаенца навлиза в нова състезателна ера, оставайки верни на корените си като парник за таланти. Сега тимът е с още по-голям фокус върху борбата за най-големите награди във Формула 1. Имаме смела визия за отбора, ръководена от мен и от директора на тима Лоран Мекис. Също така е изключително вълнуващо да имаме партньори като Visa и Cash App, Те са ориентирани към бъдещето и могат да ни подкрепят в това пътуване“, добави главният изпълнителен директор на Visa Cash App RB.

Visa отдавна е ангажирана с овластяването на жените и икономическия им напредък чрез платформи за спонсорство. В продължение на този ангажимент Visa и Cash App ще се присъединят към Ред Бул, за да подкрепят тима на Visa Cash App RB в сериите F1 Academy. Изцяло женските серии се провеждат на седем избрани писти, които приемат и стартове от F1. Тази разцветка също ще бъде представена по време на събитието на 8 февруари

„Развълнувани сме да започнем това пътуване с Visa и Ред Бул“, казва Катрин Фърдън.

„Екипът на Visa Cash App RB и Cash App са посветени на свързването на хората и общностите. Разбира се, няма по-голям обединител от спорта. С непрекъснатия растеж на F1 в САЩ това спонсорство ни позволява да задълбочим отношенията си с феновете на F1. Това задълбочава и ангажимента на Cash App да подкрепя и развива културата на феновете на Формула 1 в САЩ. В същевременно това нещо предлага повече стойност на нашите клиенти. Имаме история на издигане на изгряващи таланти. Затова очакваме с нетърпение да спонсорираме отбор, известен с това, че развива невероятни пилоти“, добави ръководителят на Cash App.

„Раждането на Visa Cash App RB е изключително важен момент“, заяви Оливър Хюз. „Новата идентичност не е просто смяна на името. Това е началото на ново вълнуващо пътешествие, чиято цел е да изведе отбора до нови нива на конкурентоспособност. Това се доказва от присъствието на една от най-емблематичните марки в света като титулярен партньор на отбора.“

„Подобно на отбора, Visa е твърдо фокусирана върху бъдещето. Тя се разширява от водещата си световна позиция в основния си бизнес, за да се превърне в глобален лидер в развитието на цифрови финансови услуги за всеки и навсякъде. В унисон с този ангажимент към бъдещите финанси, Cash App се присъединява към екипа като ключов партньор и като едно от най-изтегляните финансови приложения. Новата идентичност на отбора като Visa Cash App RB е насочена към бъдещето, в което отборът се движи в челото на стартовата решетка всеки уикенд“, добави главният маркетинг директор на Ред Бул Технолъджи.