Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ред Бул ще проверява внимателно откъде дойде проблемът на Перес

Ред Бул ще проверява внимателно откъде дойде проблемът на Перес

1957
0
Серхио Перес, Ред Бул
снимка: Ред Бул Контент Пуул

Отборът на Ред Бул спечели шеста поредна победа в световния шампионат на Формула 1 за сезон 2022, но само едната кола на екипа завърши надпреварата в Канада. Макс Верстапен триумфира в състезанието на пистата Жил Вилньов, докато Серхио Перес спря в седмата от 70 обиколки с повреда.

„Скоростната кутия се счупи“, заяви и Хелмут Марко по отношение проблема в колата на Перес след финала

„Беше в края на жизнения си цикъл, трябваше да издържи още малко. Подозираме, че може да е проблем, възникнал вследствие на съботния инцидент, въпреки че ударът не беше директно в областта на трансмисията. Трябва да проверим какво точно стана. Ужасен малшанс.“

„На пистата след последната кола за сигурност напрежението бе огромно. Макс просто не можа да излезе от DRS зоната. Ферари-то очевидно бе по-бързо от нас във втория сектор. Бяхме с гуми, които бяха със 7 до 9 обиколки по-стари. Устояването на натиска, постоянно съобразяване с DRS-а… Слава Богу, че [Карлос] Сайнц направи две малки грешки при спиранията.“

Самият Перес бе горчиво разочарован от развоя на състезанието за себе си. Това бе четвърто отпадане в 9 старта за него

„Нула точки, когато се бориш за шампионата, са ужасно нещо. Но все пак първенството е много дълго. От тази ситуация боли много и искам да забравя деня максимално бързо. Потенциалът бе много голям – напредвах в колоната, пазех гумите и спирачките…“

„Правилата са нови, всички натискат максимално. Колата подскачаше повече, така че може да е някакъв нов проблем. Просто трябва да работим да се справим с всичко това, защото липсата на издръжливост е крайно болезнена“, допълни мексиканският пилот на Ред Бул.

Верстапен пък се оказа без радио за последните петнайсетина обиколки от надпреварата – периодът след колата за сигурност, излязла на пистата заради инцидента на Юки Цунода (Алфа Таури)

„Радиото беше решило просто да спре. Нямам представа кога е станало, но в един момент GP (Джанпиеро Ламбиазе, състезателният му инженер – б.р.) ми каза, че не работи. Най-важното е аз да мога да ги чувам, така и беше“, обясни Верстапен.