Начало Автомобили Спад в продажбите на Mitsubishi

Спад в продажбите на Mitsubishi

56
0

Mitsubishi Motors съобщават, че нетните им продажби възлизат на 610.1 милиарда йени (приблизително 5.7 милиарда долара) за първата част на финансовата 2008 година ( 1 април – 30 юни). Това е спад с 3 % спрямо същия период на миналата година.

Съответно обаче оперативната печалба на Mitsubishi Motors е 9.9 милиарда йени, което е с 3.9 милиарда повече спрямо миналата фискална година. Факторите, които допринасят за това подобрение, са по-високите продажби в Европа, по-добрата и рентабилна моделна гама, както и оптималното лансиране на произведените за Азия автомобили. Същевременно японската компания е намалила разходите си в Щатите.

Продажбите за първата четвърт на финансовата 2008 година възлизат на 314 000 автомобила, което е със 7 % ( 24 000 броя) по-малко от 338 000 за финансовата 2007 година.

В Япония търсенето остава на нивото от миналата година, като там ММС са продали 39 900 автомобила. Това е спад с 15 % (7000 бройки) спрямо същия период на миналата година. Това до голяма степен се дължи на спада в интереса към SUV моделите.

В Северна Америка компанията е продала 37 000 автомобила, което е с 23 % (11 000 бройки) по-малко от миналата година. По-високите продажби в Мексико и Канада така и не са успели да компенсират за резкия спад в САЩ.

В Европа ММС са продали 92 000 автомобила, което вече е скок с 14 % (12 000 бройки). За това до голяма степен са „виновни” Русия, Украйна и страните от Централна Европа.