Хаас няма да се задържи дълго на третото място при конструкторите, но пък дори да помечтаеш за малко е прекрасно, сподели Гюнтер Щайнер малко преди втория кръг от световния шампионат на Формула 1. Американският тим записа пето място с Кевин Магнусен в Бахрейн – зад Ферари и Мерцедес.
Just think, we just scored more points in two hours than we did in two years 🤯😅#HaasF1 #BahrainGP pic.twitter.com/U0Hxz6pyaV
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) March 21, 2022
„Не мисля, че това положение ще се задържи дълго“, призна Щайнер. „Но мечтата ми достави истинско удоволствие.“
„Видяхме скоростта на колите и тя няма да се промени, докато отборите не започнат да използват новости в тях. Трябва обаче да изчакаме още няколко състезания, включващи и улични писти, за да сме напълно наясно кой къде. Пилотите на Ред Бул не завършиха първото състезание, но в бъдеще ще финишират. Резултатите на нашите пилоти в Бахрейн бяха чудесни, като се има предвид откъде тръгнаха.“
„Според мен колата ни би трябвало да е конкурентоспособна навсякъде. Някъде повече, другаде по-малко, но това на практика важи за всички. Мисля, че това ще е добре за шампионата“, допълни Щайнер.
Пистата в Джеда, Саудитска Арабия, където в края на тази седмица ще се проведе втори кръг от първенството, е непозната за Кевин Магнусен
„Трасето изглеждаше доста впечатляващо по телевизията и свръх високоскоростно, като се има предвид, че е улична писта. Аз обичам такива писти и нямам търпение да карам там. Ще ми отнеме няколко обиколки да свикна с конфигурацията. Гледам много онборд видео клипове и данните (от миналия сезон), за да разбера как трябва да се кара в различните завои на трасето, както и как еволюира то. Да видя какъв е асфалтът, къде може да се използват бордюрите. При обиколката ще видя всичко лично и после ще се постарая да наваксам в тренировките“, коментира Магнусен.
🙌❤️ #HaasF1 #BahrainGP https://t.co/FNUz3Sbtxp
— Kevin Magnussen (@KevinMagnussen) March 22, 2022
Мик Шумахер отбеляза, че сега предизвикателствата на Джеда ще са различни в сравнение с предходния сезон
„Миналата година, когато докоснеш стената например, можеше да се отървеш само с одрана гума. Сега обаче джантите са значително по-уязвими и със сигурност ще е по-лесно да се окажеш с проблеми. Възможно е подскачането да е малко по-лошо – пистата е неравна и очевидно доста бърза“, добави той.