Начало Formula 1 News Възможни стратегии и наличните гуми за Гран при на Бразилия (допълнена)

Възможни стратегии и наличните гуми за Гран при на Бразилия (допълнена)

1044
0
Пирели, гуми, залез, писта
снимка: Пирели

Най-бързата стратегия за Гран при на Бразилия е с 1 спиране в бокса, сочи анализът на Пирели. Надпреварата, която е предпоследен кръг от световния шампионат на Формула 1 за 2019 г., е 71 обиколки. Макс Верстапен ще е на полпозишън, след като спечели квалификацията на пистата Интерлагос.

Оптималният вариант е с 1 питстоп – старт със софт, серия от 26 до 29 обиколки и след това смяна с хард за 42-45 тура. Възможна е и друга стратегия с един бокс, която е малко по-бавна. При нея се потегля със софт, но първият стинт е по-дълъг – до средата на състезателната дистанция или 34-37 обиколки, след което идва смяна с медиум за останалата част от надпреварата. Сравним с този вариант е изборът на 2 спирания в бокса: два пъти софт за 18-21 тура и след това медиум за 29-35 обиколки.

Най-бавната стратегия е да се стартира с медиум и след серия от 24-27 обиколки да се сложи хард до финала. Само Шарл Льоклер преодоля Q2 със средните по твърдост гуми. Той обаче ще стартира извън топ 10, тъй като е с наказание за сменен двигател.

Очаква се условията по време на 20-ия кръг от първенството за 2019 г. да са напълно различни от тези, в които отборите работиха досега през уикенда. В петък дъжд повлия на свободните тренировки. В събота времето се подобри, но остана сравнително хладно.

„Възможно е очакваното допълнително повишение на температурите да повлияе на стратегиите. Разликите между първите три екипа на грида са малки и дори най-малката промяна може да има ефект“, заяви спортният директор на Пирели Марио Изола.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter