Начало Formula 1 News Строл: Не мога да кажа, че новият нос донесе нещо революционно

Строл: Не мога да кажа, че новият нос донесе нещо революционно

471
0
Ланс Строл
Ланс Строл; снимка: Спас Генев

От Иван Тенчев, наш специален пратеник в Австрия

Пилотът на Рейсинг Пойнт Ланс Строл бе сред първите, които се срещнаха днес с медиите на пистата Ред Бул Ринг в Австрия. Канадецът откровено призна, че първата третина от сезона съвсем не е тази, която екипът от Силвърстоун е очаквал. Битката в средата на колоната е много по-оспорвана и съперници като тимовете на Макларън и Рено са значително по-силни.

„В тази връзка си мисля, че по-скоро шесто място е реалистична прогноза спрямо достигане отново до топ 4”, заяви младият канадец, чийто баща всъщност купи тима на Виджай Маля със свои партньори.

Строл и тимът не са абсолютно наясно защо голяма част от идеите в конструкцията не дават резултат

Той заяви, че със сигурност представянето е свързано с гумите, а те са мистерия. Тук в Австрия тази загадка ще е още по-голяма, защото никога досега не е било така горещо. На практика не е ясно точно как ще реагират различните гуми. Строл бе категоричен в тази връзка, че не могат да се правят и прогнози дали с обърната стратегия – старт с хард и смяна с медиум – ще има успех, както стана в Канада.

„Никой не може да каже от днес кой вариант ще е по-добър, защото никой не е карал при подобни условия на тази писта.”

Днес температурата в Шпилберг, на 650 метра надморска височина в Алпите е 34 градуса на въздуха и 51 на асфалта

Очаква в неделя да е още по-горещо.

На въпрос на ClubS1 дали новата конфигурация на носа с по-малки отвори е дала очакваните резултати във Франция, Ланс разясни: „Ние изпробвахме решението за първи път още в Канада. Това е една от многото новости, които внедрихме и с които търсим по-добър аеробаланс. Но още не мога да кажа нещо конкретно като промяна в поведението на колата. Просто се нуждаем от по-добро представяне, особено в квалификации. Върху това не спираме да работим.”

Канадецът обясни още, че наличието на 3 DRS зони още повече затруднява прогнозите, защото Рейсинг Пойнт има новия двигател на Мерцедес, но това вече не играе същата роля като преди няколко сезона.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter