Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Строл: Не мога да кажа, че новият нос донесе нещо революционно

Строл: Не мога да кажа, че новият нос донесе нещо революционно

544
0
Ланс Строл
Ланс Строл; снимка: Спас Генев

От Иван Тенчев, наш специален пратеник в Австрия

Пилотът на Рейсинг Пойнт Ланс Строл бе сред първите, които се срещнаха днес с медиите на пистата Ред Бул Ринг в Австрия. Канадецът откровено призна, че първата третина от сезона съвсем не е тази, която екипът от Силвърстоун е очаквал. Битката в средата на колоната е много по-оспорвана и съперници като тимовете на Макларън и Рено са значително по-силни.

„В тази връзка си мисля, че по-скоро шесто място е реалистична прогноза спрямо достигане отново до топ 4”, заяви младият канадец, чийто баща всъщност купи тима на Виджай Маля със свои партньори.

Строл и тимът не са абсолютно наясно защо голяма част от идеите в конструкцията не дават резултат

Той заяви, че със сигурност представянето е свързано с гумите, а те са мистерия. Тук в Австрия тази загадка ще е още по-голяма, защото никога досега не е било така горещо. На практика не е ясно точно как ще реагират различните гуми. Строл бе категоричен в тази връзка, че не могат да се правят и прогнози дали с обърната стратегия – старт с хард и смяна с медиум – ще има успех, както стана в Канада.

„Никой не може да каже от днес кой вариант ще е по-добър, защото никой не е карал при подобни условия на тази писта.”

Днес температурата в Шпилберг, на 650 метра надморска височина в Алпите е 34 градуса на въздуха и 51 на асфалта

Очаква в неделя да е още по-горещо.

На въпрос на ClubS1 дали новата конфигурация на носа с по-малки отвори е дала очакваните резултати във Франция, Ланс разясни: „Ние изпробвахме решението за първи път още в Канада. Това е една от многото новости, които внедрихме и с които търсим по-добър аеробаланс. Но още не мога да кажа нещо конкретно като промяна в поведението на колата. Просто се нуждаем от по-добро представяне, особено в квалификации. Върху това не спираме да работим.”

Канадецът обясни още, че наличието на 3 DRS зони още повече затруднява прогнозите, защото Рейсинг Пойнт има новия двигател на Мерцедес, но това вече не играе същата роля като преди няколко сезона.