Начало Formula 1 News Ферари с голямо предимство пред останалите в 3-ата тренировка в Китай

Ферари с голямо предимство пред останалите в 3-ата тренировка в Китай

12
0

Пилотите на Ферари Себастиан Фетел и Кими Райконен имаха голямо предимство спрямо конкуренцията в 3-ата свободна тренировка за Гран при на Китай. Германецът бе най-бърз в сесията с 1:33.018 мин, като изпревари съотборника си с 0.4 сек.

В същото време Ботас и Хамилтън от Мерцедес изостанаха на 0,7 и 1.0 сек, като нямаха нужното темпо с гумите ултрасофт на студената писта. Между тях се вклини Макс Верстапен, заемайки 4-ото място. Другият пилот на „биковете” Рикиардо получи повреда в колата и не записа конкурентно време.

Най-добри от останалите бяха в Хаас, като Кевин Магнусен зае 7-ото място на 1.3 сек от водача, а след тях бяха Серхио Перес и Естебан Окон с Форс Индия, което е обнадеждаващо класиране след трудното начало на сезона. Заради проблеми със спирачките Грожан с другата кола на Хаас остана последен. 

 

 

Сесията започна при облачно време, като пистата на места бе леко влажна след снощния дъжд. Пилотите веднага излязоха да направят бързи обиколки с гумите ултрасофт. Райконен първи записа време, но в тура си бе задържан от Магнусен, а освен това допусна и грешка. В следващите си два опита финландецът бе доста по-бърз и излезе начело.

 

 

Съотборникът му Фетел също с ултрасофт обаче веднага бе с повече от 1 сек по-бърз и поведе в класирането с 1:33.689 мин. Вандоорн пък нямаше телеметрична връзка с бокса и трябваше да се прибере в бокса. Ботас се появи на трасето със софт, както и съотборникът му Хамилтън.

Валтери записа време с 1 сек по-слабо от това на Фетел, а Люис бе на 1.1 сек от лидера. Британецът имаше трудности с това да задържи колата си на трасето, като на 3 пъти излезе от него. При последния той унищожи тотално меките си гуми.

 

 

Райконен подобри времето на Фетел с 2 десети и поведе, а Даниел Рикиардо спря на пистата, след като пушек излезе от задната част на колата му. Изглежда ставаше въпрос за повреда в задвижващата система на Рено, като има предположения, че проблема е бил в турбото. Няколко минути на трасето имаше режим на виртуална кола за сигурност.

След като сесията бе подновена Фетел и Кими направиха по още една бърза обиколка с ултрасофт в последните минути, като Себастиан поведе в класирането с 1:33.018 мин. Хамилтън бе на цяла секунда от това постижение, а Ботас на 0.8 сек. Двамата заеха съответно 4-о и 3-о място. Верстапен измести Люис от тази позиция, но също бе далеч от темпото на Ферари. Верстапен не бе доволен от поведението на колата си при максимално натискане.

 

 

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter