Начало MotoGP News Tech3 GasGas показа моторите си за сезон 2024 в MotoGP

Tech3 GasGas показа моторите си за сезон 2024 в MotoGP

119
0
Tec3 GasGas 2024
снимка, GasGas/ Philip Platzer

Tech3 GasGas показа моторите си за сезон 2024 в MotoGP. Френският отбор си постави амбициозни цели за предстоящата кампания в кралския клас. Пилотите на Tech3 GasGas през тази година са испанците Аугусто Фернандес и Педро Акоста.

Сезон 2024 ще бъде шестият за отбора на Ерве Поншарал в MotoGP като официален партньор на KTM. Това ще бъде вторият сезон на Tech3 под името GasGas. Разбира се, отборът използва машини на КТМ, брандирани като GasGas

Миналата година се оказа изключително трудна за Tech3 GasGas. Отборът не разчиташе на Пол Еспаргаро през първата половина на сезона. Опитният испанец претърпя тежка катастрофа в Портимао, след която претърпя няколко операции. Еспаргаро се върна в Гран при на Великобритания.

Другият пилот на Tech3 GasGas-Аугусто Фернандес- изпиташе огромни затруднения и не успяваше да разкрие пълния си потенциал. С напредването на сезона той подобри формата си и започна да влиза в топ 10 и да печели точки в спринтовете.

Миналата година Tech3 GasGas записа трета поредна кампания без нито един подиум. Най-добрият резултат на френския отбор бе четвърто място на Аугусто Фернандес в хаотичната Гран при на Франция.

Tech3 GasGas трябваше да направи изключително труден избор в края на миналата година. Отборът трябваше да се раздели с един от двамата си титулярни пилоти, за да направи място на Педро Акоста. Младият испанец спечели титлата в клас Moto2 и заплаши да преговаря с други производител, ако не бъде в MotoGP тази година.

От Tech3 GasGas решиха в крайна сметка да освободят Пол Еспаргаро. 32-годишният испанец бе понижен в ролята на тестов състезател на КТМ. На негово място дойде Акоста, към когото са отправени големи очаквания.

Днес отборът на Ерве Поншарел представи разцветката и машините си за сезон 2024 в MotoGP. Новото оцветяване е много близо с това, използвано миналата година. Една от новостите е брандингът на Ред Бул. Австрийската компания се завърна в тима на Tech3 след тригодишно отсъствие

„Миналата година всичко беше ново и имаше какво да науча. В края на сезона обаче имаше моменти, в които се чувствах бърз и сякаш имах скорост. Чувствах се комфортно да карам мотора, но като новак трябваше да си много търпелив и да се довериш на процеса“, сподели Фернандес.

„Когато завърших 2023-та, направих анализ и видях, че съм направил стъпките, които трябваше да направя. Очаквам с нетърпение тази година. Сега имам референции за всяка писта с мотора RC16. Знам, че в петък трябва да вложим много усилия, защото това може да реши голяма част от уикенда. Изключително съм горд, че си партнирам с Ред Бул и че тяхното лого е на мотора. Това е мечта за нас. Сега разполагаме с всичко необходимо, за да се представим. Всичко е в нашите ръце, така че нека да го направим“, добави пилотът на Tech3 GasGas.

„Ако се замисля за кариерата си и пътуването си досега, ми е доста приятно! Хубаво е да кажа, че имах възможността да карам за заводски отбор в първия си сезон. Хубаво е да кажа, че спечелих две титли за три години. Хубаво е да кажа, че дойдох в заводски отбор за първия сезон в MotoGP“, заяви Акоста.

„Но също така е и доста трудно да играеш с напрежението и с коментарите. В момента не искам да мисля за резултатите. Имам само един ден прекаран на мотора. Не е време да говоря за резултати или цели, защото не е реалистично. Ще се опитам да се насладя на теста в Малайзия и да натрупам колкото се може повече опит, за да се опитам да бъда конкурентоспособен в началото на сезона. През това време трябва да взимаме и състезателен опит, за да раста стъпка по стъпка“, добави състезателят на Tech3 GasGas.