Начало Други Телевизионната аудитория на WTCC прескочи 500 милиона души

Телевизионната аудитория на WTCC прескочи 500 милиона души

12
0
WTCC,публика

Телевизионната аудитория на световния шампионат за туристически автомобили (WTCC) вече е над 500 милиона души, съобщиха организаторите на сериите. С това бе изпълнена една от най-сериозните цели на първенството, което постепенно набира популярност и се рекламира като второто най-гледано след Формула 1.

Публикуваните данни са на немската фирма за изследвания IFM. Информацията сочи, че през 2012 г. 144 телевизионни канала в 180 страни са излъчвали поне веднъж WTCC събития. Общата продължителност на предаванията е 1081 часа.

Общо 512 милиона души са проследили миналогодишния шампионат по телевизията. Това е увеличение с 12% спрямо гледаемостта през 2011-а.

Въпреки провеждането на олимпийските игри и европейското първенство по футбол през 2012 г. WTCC – за разлика от множество други серии – отново увеличи аудиторията си – заяви управляващият директор на IFM Улрих Лахер. – Данните показват чудесен растеж, като тенденцията от предходни години продължава. Според нас растящата популярност на WTCC е резултат от доброто телевизионно излъчване на сериите, което се разшири сериозно.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter.