Toyota за пореден път бе обявена за автомобилната марка с най-висока стойност в света според доклада BrandFinance Auto 50 2013 на маркетинг агенцията Brand Finance.
Брандът неизменно заема първото място сред всички автопроизводители от 2007 г. насам в годишните доклади BrandFinance Global 500 (Global 250 през 2007).
– Toyota вложи много усилия да възвърне доверието на своите клиенти, като възстанови своята репутация за надеждност, а в същото време представи нови стилни дизайнерски решения и рекламни кампании, които се харесват на по-младите клиенти – коментира резултатите генералният мениджър на Brand Finance Дейвид Хейг.
В доклада за 2013 г. Brand Finance отчете 6% увеличение в стойността на марката Toyota до $26 млрд. (20 млрд. евро). Агенцията увеличи рейтинга на бранда до АА+, което отрази повишаването на силата на марката Toyota.