Начало Лайфстайл Участниците в еко акцията на Volkswagen засадиха 70 млади фиданки

Участниците в еко акцията на Volkswagen засадиха 70 млади фиданки

166
0
Volkswagen

Седемдесет млади дръвчета в подкрепа на екоравновесието, засадиха участниците в екоинициатива на Volkswagen в парка срещу УНСС в София. Под мотото „Think blue. Act green“ екипът на Volkswagen леки автомобили с подкрепата на млади спортни надежди от 166 спортно училище „Васил Левски“ със съдействието на колеги-журналисти дадоха старт на инициативата, която се провежда вече традиционно за трета поредна година. С новите фиданки на зелените площи в близост до УНСС общият брой на насажденията стана 140.

Специален гост на събитието и тази година беше г-жа Стефка Костадинова – председател на Българския Олимпийски Комитет, чийто партньор и официален превозвач е Volkswagen. В акцията ще се включи и г-н Томас Рушицка, изпълнителен директор на Порше БГ, както и г-н Деню Бостанджиев, бранд мениджър на Volkswagen леки автомобили.

В засаждането на горичката на Volkswagen се включи и баскетболния отбор на столичното 166 спортно училище, както и бележити български спортисти като Евгения Раданова и Елисавета Първанова.

Инициативата бе подкрепена и от приятели на марката – Александра Филмс, Пиза Борд компания, Euro RSCG, MPG, автомобилни журналисти и служители на Порше БГ. На всички гости, които засадиха фиданка бе връчен Think Blue сертификат.

Със засаждането на първите брези преди 3 години поставихме началото на традиция, с която бихме желали да станем част от подобряването на екологичния облик на града и да допринесем за намаляването на отделените от автомобилния трафик вредни емисии. Бихме се радвали, ако провокираме и други представители на автомобилния бизнес към подобни еко инициативи„, коментира Деню Бостанджиев, бранд мениджър на Volkswagen леки автомобили в Порше БГ.

Зелената еко инициатива на Volkswagen е в отговор на голямото предизвикателство в сферата на автомобилостроенето за разработване на по-икономични и нискоемисионни технологии. Съвременните тенденции отчитат, че в последните години икономията на гориво и намаляването на вредното влияние върху околната среда се превръща във важен аргумент при покупката на нов автомобил.

Volkswagen, като автомобилен производител No 1 в Европа, полага усилия за опазване на околната среда в глобален мащаб. Акцията „Think blue. Act green.“
е част от дългосрочната програма за устойчиво развитие, като сред основните дейности в тази насока са развитието и внедряването на нови технологии (TSI, EcoFuel, DSG), които са изключително икономични, щадят природата и отделят по-малко вредни емисии. Тези иновационни технологии са обединени под шапката на марката BlueMotionTechnologies, която се комуникира със слогана „Think Blue.“ Мотото е продължение на популярното рекламно послание „Think small“, познато на света от кампанията на Volkswagen костенурка. То излиза извън стандартите на чисто технологичните характеристики на продукта и въплъщава новия начин на мислене и усилията на Volkswagen за осигуряване на устойчива мобилност .