Уилямс и Заубер обявиха датите на представяне на автомобилите си. Двата екипа ще покажат новите си болиди на 5 февруари във Великобритания. Не се знае дали по време на премиерите ще видим истинските автомобили или само разцветките.
2024 Season Launch: LOCKED IN 👀🔒 pic.twitter.com/MWJwcwRIZ2
— Williams Racing (@WilliamsRacing) December 22, 2023
В рамките на само няколко минути Уилямс и Заубер разкриха, че ще представят своите болиди по време на специални церемонии, които ще се проведат на 5 февруари.
Заубер вече обяви, че ще покаже следващата си кола в Лондон. Уилямс най-вероятно отново ще покаже колата си в Гроув. Тази година британският тим първо покаже новата си ливрея, а не самия автомобил. В крайна сметка FW45 бе показан за първи път на тестовете в Бахрейн
Buckle up, it’s almost time 🕐💨
You don’t want to miss this one. 5.2.24 pic.twitter.com/JGyG7KYjZF
— Alfa Romeo F1 Team Stake (@alfaromeostake) December 22, 2023
Снощи и двата отбора споделиха постове със „запазена дата“ в страниците си в социалните медии. По този начин те дадоха на феновете „ранен коледен подарък“ преди коледните празници.
Уилямс и Заубер последваха примера на Ферари. Миналата седмица Скудерията обяви, че ще покаже новата си кола на 13 февруари. В момента болидът носи кодовото име 676. Очакванията са тази кола да бъде коренно различна спрямо SF-23.
Миналата година Уилямс беше вторият отбор, който представи своята разцветка след Хаас. Традиционно американският отбор често пръв представя своята кола. Един ден след Уилямс бе показана колата на Алфа Ромео. Тази година обаче тимът от Хинвил се връща към оригиналното си наименование, след като приключи партньорството си с италианската марка.
За първи път в своята история Заубер ще разкрие своя автомобил в Обединеното кралство. Преди това тимът е представял своите коли в Швейцария, Австрия и Германия. Подобно на Ферари, новият болид на швейцарците ще бъде коренно различен спрямо С43. Заубер ще продължи и своята трансформация преди обединението с Ауди през 2026 г.
Уилямс също претърпява период на преструктуриране под ръководството на Джеймс Ваулс. Британският тим привлече Пат Фрай. Опитният F1 инженер ще работи по новата кола на тима и се надява да помогне за постигането на още по-голям напредък. Тази година Уилямс финишира седми и записа най-добрия си актив от 2017 г. насам. Разбира се, заслугата за това бе най-вече на Александър Албон.