Начало Избрани Уилямс търси причините, довели до инцидента на Сарджънт

Уилямс търси причините, довели до инцидента на Сарджънт

622
0
Логан Сарджънт
Логан Сарджънт, снимка Пирели

Уилямс търси причините, довели до инцидента на Логан Сарджънт  в Гран при на Нидерландия. Това заяви Джейм Ваулс. Според неговите думи, екипът ще направи пълно разследване на катастрофата на американеца и ще установи какво е причинило повредата в неговата кола.

Сарджънт направи много силно впечатление по време на последния рейс уикенд в Нидерландия. Състезателят на Уилямс се справи много добре с променливите условия на пистата „Зандвоорт“. Сарджънт прескочи първите два сегмента от квалификацията и стигна до Q3. По този начин той си гарантира първи старт от топ 10 откакто е пилот от F1

Сарджънт имаше приличен старт. Подобно на Александър Албон, младият американец също остана със сликове когато на пистата започна да вали дъжд. Този риск му коства загуба на голям брой позиции. Така той зае място в дъното на колоната и се отдалечи от зоната на точките.

Сарджънт започна да наваксва част от загубеното след изсъхването на асфалта. Пилотът на Уилямс отново се доближи до челата десетка. За съжаление, Сарджънт катастрофира в 14-тата обиколка. Американецът удари своя болид в бариерите на завой №8 и бе причината за появата на кола за сигурност.

Сарджънт е почувствал, че нещо в колата се е счупило. Следователно, причината за инцидента не е била свързана с пилотска грешка. В същото време Ваулс коментира случилото се с американеца и призна, че този инцидент е бил необичаен.

„Нека да обясня какво се случи с Логан- той се удари в бордюр, в който се бе удрял доста пъти в петък и по време на състезанието“, сподели Ваулс.

„Накарахме състезателния му инженера много бързо да прегледа нещата. Видяхме, че Логан е ударил този бордюр поне в последните четири обиколки [преди катастрофата]“, продължи шефът на Уилямс. „В последния случай той загуби хидравлично налягане. Като цяло системите за управление са хидравлични. Когато загубите хидравлично налягане на практика нямаше помощ при управлението и колата стана неуправляема.“

„Това не беше повторение на нещо, което видяхме преди. Сега трябва да разберем, е защо наблюдаваме такива скокове и защо сме загубили хидравлично налягане“, обясни Ваулс.

„Сарджънт беше покрусен, защото той се съмняваше в себе си и поставяше всичко под въпрос. Той знае, че имаше някои добри възможности, особено като се има предвид колко объркано беше състезанието“, каза още шефът на Уилямс.

Ваулс също така похвали представянето на Албон в Нидерландия. Англо-тайландският състезател добави още 4 точки към актива на Уилямс. Така отборът от Гроув започва да се откъсва от своите съперници в лицето на Хаас, Алфа Ромео и Алфа Таури

„Той много добре разбира къде са ограниченията и слабостите на него и на автомобила и къде трябва да се съсредоточи. Смятам, че сега той има платформа, на която можем да говорим за това нещо. Това, което трябва да направим, е да му предоставим автомобил, който да се развива непрекъснато през следващите месеци и години“, добави Джеймс Ваулс.