Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 В Мерцедес нямат проблем с трудните разговори: Пилотът е ядосан за дадена...

В Мерцедес нямат проблем с трудните разговори: Пилотът е ядосан за дадена ситуация, която после ще разбере

3220
0
Люис Хамилтън, Андрю Шовлин
Люис Хамилтън и Андрю Шовлин (вдясно); снимка: Мерцедес

В екипа на Мерцедес не очакват друго освен разочарование от Люис Хамилтън, когато губи позиции и нямат проблем с трудните разговори с него, заявиха Андрю Шовлин и Тото Волф. Разговорите на английския пилот по радиото по принцип са обект на дискусии, особено ако е изразил раздразнение, както се случи в Гран при на Турция. Седемкратният световен шампион обсъждаше със състезателния си инженер Пийт Бонингтън дали да влезе в бокса. Когато все пак го направи и се върна на пистата, темпото му бе значително по-ниско и Хамилтън ядосано извика по радиото, че не е трябвало да прави пит, добавяйки: „Аз нали ви казах!“

Самият пилот заяви, че няма как да се очаква от него да е спокоен по радиото в разгара на състезание. От тима му споделиха, че ядът на Хамилтън е напълно разбираем.

„Люис винаги гледа напред и към това, което предстои, какво още може да извлече. Той влага всичко в битката и не очакваме от него нищо друго освен разочарование, когато е пети, а по-рано сме мислели, че може да удържи по-предна позиция“, обясни шефът операции на пистата Андрю Шовлин.

Тото Волф посочи, че в Русия Люис приветства отбора си за това, че му наложи да спре в дъжда в края на състезанието. Шефът на Мерцедес допълни, че от екипа няма да говорят остро на пилота си, докато той кара с огромна скорост

„Тогава той каза, че екипът е взел „гениално решение“ по отношение на стратегията. Според мен просто трябва да работим още по комуникацията помежду ни, за да си имаме още по-голямо доверие, описвайки едни на други какви са целите ни. Трудно е, защото съобщенията вървят и в двете посоки. Пилотът е най-важният сензор на пистата, който съобщава какви са нивата на сцепление. Но той самият не вижда ситуацията спрямо останалите състезатели и тяхното представяне.“

„Нямаме никакъв проблем с трудните разговори по радиото преди да е налична цялата информация. И е ясно, че ние няма да говорим по такъв начин на Люис, защото той кара с 320 км/ч. Работим заедно от осем години и не сме толкова чувствителни. Разбираме, че пилотът в колата е ядосан за дадена ситуация, която впоследствие ще разбере.“