Начало Избрани Верстапен доволен от постигнатия напредък на RB18

Верстапен доволен от постигнатия напредък на RB18

2200
0
Макс Верстапен
Макс Верстапен, снимка Ред Бул Контент Пуул

Макс Верстапен е доволен от постигнатия напредък на RB18. Световният шампион седна зад волана на новия болид след като вчера отстъпи мястото си на Серхио Перес.

Въпреки че работата му на няколко пъти бе прекъсвана от червени флагове на други места, световният шампион в крайна сметка си проправи път до трето място в таблицата с най-силните времена. Нидерландецът използва гумите C4 на Пирели, за да даде най-добро време от 1:34.011.

Освен това той демонстрира и потенциала за изпреварване на новите автомобили от F1 по време на кратка и добронамерена битка на пистата със съперника си от Ферари Карлос Сайнц.

Честите спирания на сесията попречиха на Макс Верстапен да направи повече от 86 обиколки. Въпреки всичко нидерландският пилот на Ред Бул остана доволен от постигнатия напредък през втория ден от предсезонните тестове на Сахир.

„Мисля, че се справихме максимално добре днес. Времето беше много топло и имаше доста червени флагове. Денят беше доста добър. Всичко беше доста стандартно. Успяхме да направим доста обиколки с автомобила. Няма да използваме тези смеси на гумите в състезанието, така че темпото ми няма голямо значение. Беше забавно да водя малка битка с Карлос Сайнц. Мисля, че той беше на дълъг пробег с повече гориво, а аз бяха на по-къс. Като го настигнах, той започна да използва DRS. Мисля, че искаше да се състезава с мен. Засега автомобилът е доста добър, но винаги има области, върху които може да се работи“, сподели Верстапен. 

Главният състезателен инженер Гийом Роклен добави, че червените флагове са попречили на работата на екипа. Плановете са били за по-продължително каране, тъй като се всички са се задълбочили в опциите за оптимизация на RB18.

„Денят можеше да бъде по-добър. Вчера имахме хубав и непрекъснат пробег, така че днес се бяхме фокусирали върху проучване и тестване на различни неща. Прекарахме повече време в гаража, за да правим промени по автомобила и да поемаме повече рискове. Днес научихме и събрахме много информация. Доволен съм от това, което открихме. Напредваме в различни посоки и всичко това е много положително. В края бяхме сравнително конкурентоспособни, без дори да се опитваме да го правим.“