Макс Верстапен се класира четвърти в Гран при на Маями, неуспявайки да запази лидерството си в надпреварата, за която спечели първа позиция на грида. Той се бори с пилотите на Макларън в състезанието като защитата му накара Ландо Норис да определи карането му като „не особено умно“. Самият Верстапен каза, че се е опитал да се позабавлява.
„Нямах какво да губя и просто опитах да се позабавлявам на пистата. В събота заявих, че ще се постарая да дам най-доброто от себе си. Смятам, че точно това направих в състезанието. За съжаление просто нямахме темпо“, коментира Верстапен
„Прекалено много прегрявахме гумите, така че карането си бе борба с колата. След това нямахме късмет с виртуалния сейфти кар, но и това се случва в състезанията. В Макларън се справят невероятно с гумите. Това е една от силните им страни от известно време насам. На писта, където износването не е толкова сериозно, това може и да не се забележи толкова. Но на подобно трасе (като това в Маями) с такава термална деградация, всичко е очевидно“, допълни пилотът на Ред Бул.
View this post on Instagram
Кристиан Хорнер каза, че ръководеният от него тим не е можел да се бори със съперниците от Макларън.
„Просто не бяхме в същото състезание като Макларън-ите днес. Макс се бори здраво да ги задържи в началото и свърши страхотна работа. Бях изумен, че успя да ги удържи толкова време. Така че… Просто не можехме да се състезаваме с тях. След това Джордж [Ръсел] извади известен късмет с виртуалния сейфти кар. Понякога печелиш, друг път губиш“, обобщи шефът на Ред Бул в Гран при.
Юки Цунода с втория RB21 взе последната точка, класирайки се десети в Маями
Той получи наказание от 5 секунди по време на състезанието за превишена скорост в питлейна. В края на надпреварата бе притиснат от Исак Хаджар.
„Старият ми съотборник не ми улесни живота в последните няколко обиколки. Исак вдигна сериозно темпото. Аз натисках много, но той постоянно се връщаше в битката. Беше трудно да задържа 5 секунди разлика, но трябваше да го сторя и използвах всичко възможно от темпото. Радвам се, че взех точка, но не съм доволен от скоростта. Мисля, че като цяло имахме проблем със състезателното темпо – не бях само аз – и трябва да разгледаме защо стана така“, сподели Цунода.
„Досега дадох максимума от себе си. Трудно е да настроим колата така, както искаме. Но ще работим здраво и ще оправим нещата в бъдеще. Чувствам се все по-уверен в болида с всяка изминала седмица и ще отключим потенциала“, допълни японският пилот на Ред Бул.
View this post on Instagram