Начало Избрани Верстапен отказва да дава интервюта за Sky Sports

Верстапен отказва да дава интервюта за Sky Sports

6327
0
Макс Верстапен, Ред Бул
Макс Верстапен, снимка Ред Бул Контент Пуул

Макс Верстапен отказва да дава интервюта за Sky Sports. Пилотът на Ред Бул бойкотира британския телевизионен оператор от началото на състезателния уикенд за Гран при на Мексико.

Главната причина за действията на Верстапен са думи, изречени от Тед Кравиц. Питлейн репортерът на Sky Sports неколкократно коментира битката между нидерландеца и Люис Хамилтън през сезон 2021 в F1. Кравиц ясно заяви, че Майкъл Маси е „ограбил“ Люис Хамилтън в Гран при на Абу Даби 2021. Бившият рейс директор на Формула 1 допусна няколко грешки по време на миналогодишното състезание на пистата Яс Марина.

Припомняме, че Макс Верстапен спечели първото си световно първенство по изключително спорен начин в края на миналата година. Пилотът на Ред Бул се отдалечаваше от успеха в Абу Даби, преди Николас Латифи да катастрофира в заключителната фаза на надпреварата. Инцидентът на канадеца доведе до кола за сигурност, която остана на трасето до предпоследната обиколка. От това се възползва състезателят на Ред Бул и сложи меки гуми. По време на забавянето на състезанието Маси нареди на всички болиди, намиращи се между Верстапен и Хамилтън да минат напред. След рестарта в последната обиколка нидерландецът лесно се справи с британския си съперник, който бе с по-износени твърди гуми на Пирели.

Кравиц разкритикува действията на австралиеца и заяви, че той е „подарил“ титлата на Верстапен.

„Щеше ли Майкъл Маси да вземе същото решение, ако Макс Верстапен водеше със стари, износени твърди гуми, а Люис Хамилтън беше зад него със свежи меки гуми?“, попита репортерът на Sky Sports.

Финалът на тазгодишната Гран при на Италия също бе доста спорен. В последните обиколки на надпреварата Даниел Рикиардо спря своя болид между двата завоя Лесмо. Това доведе до поява на сейфти кар, който остана до края на състезанието заради бавната работа на маршалите. По този начин Верстапен си гарантира победата, без да се притеснява, че ще бъде атакуван от Льоклер или някой друг съперник.

Кравиц не пропусна да коментира и тази случка.

„Беше ли това [Монца] справедлив резултат, така както не беше в Абу Даби? Да, това бе справедлив резултат.“

Кравиц изказа мнението си и за състезанието в Остин. Тогава Верстапен водеше оспорвана битка в Хамилтън няколко обиколки преди края на състезанието. Питлейн репортерът на  Sky Spors сравни ситуацията със сценарий на някой филм.

„[Хамилтън] не печели състезание цяла година. Накрая той се връща на писта, където може да спечели първото състезание за годината. Той се бори срещу същия човек, който триумфира в състезанието, в което Люис беше ограбен предишната година. Накрая този човек успява да завърши пред него“, заяви Кравиц.

„Какъв сценарий и каква история щеше да бъде това. Но тогава не се получи както искахте, нали така?“

„Това стана така, защото пилотът, на който бе „подарена“ миналогодишната титла го изпревари, защото има по-бърз автомобил. Той има такова предимство заради добре свършенната работа в инженерен план, F1 и дизайна на болида, който е дело на Ейдриън Нюи.“

По време на уикенда за Гран при на САЩ в Тексас, Кравиц също спомена, че Верстапен не печели титли по „нормалния начин“. Пилотът на Ред Бул бе обявен за двукратен световен шампион малко след края на съкратеното състезание на пистата Сузука. Причината Макс да защити короната си още в Япония бе спорно наказание на Шарл Льоклер от Ферари.

„Верстапен бе в падока [на Остин] и изглеждаше много доволен от себе си. Той изглежда не е пилот, способен да спечели шампионата по нормален начин“, допълни Тед Кравиц.